Γιάννης Κουρούδης – Ηead creative director
Το δημιουργικό γραφείο του k2Design έχει αναλάβει τον σχεδιασμό σε εταιρικές ταυτότητες και συσκευασίες προϊόντων όπως Κορρές, Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης, Ermis Awards, Εθνική Λυρική Σκηνή και Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας, www.κ2design.gr

1. Είναι απόλυτα μέσα στους κώδικες που«πρέπει»να έχει ένα
τόσο ξεχωριστό τζιν.Eξυπνη, απλή, λειτουργική. Δεν την ξεχνάς με
τίποτα.

2. Τα ψυγεία της Smeg είναι απ’ τα ομορφότερα ψυγεία που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Το FIAT 500 ήταν (όπως και το MINI Cooper) ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα μικρά αυτοκίνητα όλων των εποχών. Το Smeg 500 είναι στα μάτια μου μια μικρή τερατογένεση. Δεν θα το αγόραζα ποτέ.

3.Σπανίως φορώ κοστούμι. Βερμούδα μόνο στις πολύ μεγάλες ζέστες. Επομένως, μόνο σε κάποιον γάμο μέσα σε καύσωνα (κι αυτό με επιφύλαξη).

4.Μπράβο στους ανθρώπους πουσκέφτηκαν και υλοποίησαν αυτές τις υπέροχες τσάντες. Με τέτοιες ενέργειες θα πάει ο τόπος μας μπροστά.

5.Αν καιχρησιμοποιώ Birkenstock (γιατί είναι απολύτως ανατομικά), θεωρώ πως είναι από ταπιο άσχημα παπούτσια που υπάρχουν. Οπως τα σχεδίασε η Sacai Luck έχουν γίνει γοητευτικά άσχημα.

Χρήστος Κωσταρέλλος – Σχεδιαστής μόδας

Το 1998 παρουσίασε τη πρώτη του συλλογή και από τότε υπογράφει γυναικείες συλλογές και νυφικά που η αποδοχή τους δεν περιορίζεται στην Ελλάδα, www.costarellos.gr

1.Πολύ δυναμικό και «αντρικό» design, που συνάδει με τις μίνιμαλ και dark τάσεις της εποχής. Το τζιν είναι από τα αγαπημένα μου ποτά και βρίσκω πολύ καλή την ιδέα να προστεθούν νέα, ασυνήθιστα αρώματα σε αυτό – ίσως το μόνο τζιν που πίνεται και σκέτο.

2.Σίγουρα θα αρέσει στους λάτρεις του vintage και 50s στυλ, αφού το Fiat 500 είναι ένα αυτοκίνητο-μύθος. Πολύ έξυπνο ως ιδέα και αξιοθαύμαστος ο τρόπος που συνδυάστηκαν.

3.Mια τάση που ήδη φορέθηκε αρκετά στις μητροπόλεις της μόδας και είναι μια πιο ελαφριά εκδοχή του casual chic, ιδανική σε μια χώρα με ζεστό κλίμα όπως η Ελλάδα. Για τους πιο τολμηρούς θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε πιο επίσημες εμφανίσεις.

4.Είμαι ήδη κάτοχος μιας Salty Βag και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος! Πρόκειται για ένα εξαιρετικό προϊόν που συνοδεύεται από ένα εξίσου φανταστικό concept και ένα παράδειγμα προς μίμηση start-up εταιρείας. Σχεδιαστικά, το concept θα έχει μέλλον.

5.Φοράω κάθε καλοκαίρι σανδάλια Birkenstock, προτιμώ όμως τα κλασικά σχέδιά τους. Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι επηρεασμένο από τα trends της εποχής και είναι ένα καλό δείγμα συνεργασίας ενός κλασικού προϊόντος με τη φρέσκια ματιά ενός brand που λανσάρεται ως «εναλλακτικά κλασικό». Είμαι σίγουρος ότι θατο δούμε σύντομα στους ελληνικούς δρόμους.

* Δημοσιεύθηκε στο ΒΗΜΑmen Ιουνίου 2014