από metereologos.gr
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
 

Τέλη κυκλοφορίας: Από τη Δευτέρα μέσω taxisnet

Δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια - Εχει καταργηθεί και το αυτοκόλλητο σήμα
Τέλη κυκλοφορίας: Από τη Δευτέρα μέσω taxisnet
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Την Δευτέρα ανοίγει από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων η ηλεκτρονική εφαρμογή για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2014, τα οποία πρέπει να εξοφληθούν μέχρι το τέλος του έτους. Παράλληλά αναμένεται να είναι διαθέσιμη και η ενημέρωση για το φόρο πολυτελείας, για όσους φορολογούμενους διαθέτουν ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών.

Στόχος της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων είναι τα δύο ειδοποιητήρια να δοθούν ταυτοχρόνως στο κοινό, ωστόσο εάν η ειδική εφαρμογή για το φόρο πολυτελείας δεν είναι έτοιμη μέχρι τα τέλη της εβδομάδος, τότε θα δοθεί πρώτη σε παραγωγική λειτουργία η ηλεκτρονική εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας.

Ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης έχει ξεκαθαρίσει πως το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας και το φόρο πολυτελείας δεν θα είναι ενιαίο και ότι θα υπάρχει κοινή ενημέρωση και για τα δύο ειδοποιητήρια.

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 θα καταβληθούν εφάπαξ, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2013, ενώ αντίθετα ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης θα μπορεί να καταβληθεί σε 3 ισόποσες μηνιαίες δόσεις.

Όπως και πέρυσι έτσι και εφέτος οι φορολογούμενοι θα εισέρχονται στο Taxisnet, θα αναγράφουν τα στοιχεία τους στην ειδική εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, θα εκτυπώνουν το έντυπο με τα τέλη κυκλοφορίας που τους αντιστοιχούν και με την εκτύπωση θα πληρώνουν το ποσό στην τράπεζα.

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 δεν έχουν μεταβληθεί σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2013 και έχουν ως εξής:


Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τέλη κυκλοφορίας του 2014 για πολλούς χιλιάδες φορολογούμενους θα περιέχουν και το φόρο πολυτελείας του 2013.


Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 δεν έχουν μεταβληθεί σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2013 και έχουν ως εξής:


Από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε έως 758 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1.072 κ.ε έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ
Από 1.549 κ.ε έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1.739 κ.ε έως 1.928 κ.ε 300 ευρώ
Από 1.929 κ.ε έως 2.357 κ.ε 660 ευρώ
Από 2.358 κ.ε έως 3.000 κ.ε 880 ευρώ
Από 3.001 κ.ε έως 4.000 κ.ε 1.000 ευρώ
Από 4.001 κ.ε και άνω 1.320 ευρώ



Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πως θα καταβληθεί ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης για το 2013 
 
 
σχόλια (23)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Το πρεστίζ μου τι θα γίνει ? | 11/11/2013 20:15
    Το πρεστίζ μου στο παρμπίζ μου ήταν κολλημένο δέκα χρόνια στη τζιπάρα 10 σήματα κατάρα μα συνάμα περηφάνια για της κοινωνικής μου τάξηςτα καφτάνια. Ωιμέ τι θα απογίνω τα στεντόν(ια) θα αρχινίσω και φτωχός θε να ψοφήσω ...
    μεσαία τάξη γεια χαρά
    απάντηση70
     
     
    giti | 10/11/2013 22:34
    dromi den iparxun, revsto den iparxi, pos avti i triakosi fasosun tin ikonomia, katevaste ta teli gia naparume tis pinakides, na kinifi i agora ligo ksepniste epitelus den imaste sta epipeda germanias fa vtasume otan miosume tis times, ke avto aforai vtoxa stromata pu den exun isodima ksepniste fevgume eksoteriko nagemisume ta portofolia mas exun adiasi soste tus ligus pu eminan,pos legame palia draxma draxmulamu tora leme psomi psomakimu,drepome gia ta xalia pu katandisame stin fraki piname i turki ine etimi nagorasun ta spitia mas ke ta xorafia epitelus ke ta ergostasia pu ine klista dropi megali o monadikos dromos ine na katevasume tis times, oxo mono nagemizume tis dzepes. soste tin ela
    xaralambos
    απάντηση73
     
     
     
    ΠΩΣ? | 10/11/2013 13:38
    Για να καταλαβω..ειμαι 65ετων δεν εχω υπ..δεν εχω παιδια τι κανω? ΕΔΩ στην γερμανια σου στελνουν απλα τον λογαριασμο οπως πιστευω σε καθε συγχρονο κρατος. Τι στο διαολο κανουν 1εκ ΔΥ? αλλα η πραγματικοτητα ειναι κανεις δεν διαμαρτυρεται!!!μας αδικησαν την ομαδα μας? κοβεται η πατριδα στα δυο, αλλα στο ολικο δουλεμα που μας κανουν το κεφαλι κατω και κανουμε πως δεν καταλαβαινουμε..καλα να παθουμε
    spyros
    απάντηση284
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Το θέμα είναι πως θα μας τα πάρουνε; | 10/11/2013 12:59
    Δεν το είχα προσέξει, αλλά τώρα που μου δόθηκε η ευκαιρία να μελετήσω την κλίμακα διακύμανσης των τελών κυκλοφορίας με εξοργίζει, με αγανακτεί, στην κυριολεξία με βγάζει έξω από τα ρούχα μου. Τι παρατηρώ; Προσέξτε την 4η κλίματα. Αυτή η κλίμακα περιλαμβάνει ως γνωστόν τα περισσότερα αυτοκίνητα (1400 έως 1600 κ.ε.), αυτά που συνήθως χρησιμοποιεί ο μέσος πολίτης. Ε λοιπόν αυτή έχει διαφορά από την αμέσως προηγούμενη 105€, ενώ οι δύο επόμενες κλίμακες (για αυτοκίνητα μέχρι και 2000 κ.ε.) έχουν διαφορά 25 και 35€, αντίστοιχα. Θερμά συγχαρητήρια στους φωστήρες του Υπουργείου Οικονομικών για την ευστροφία τους. Τι λέτε τους απασχολεί τίποτε άλλο, εκτός από το πως θα μας πάρουν περισσότερα;
    Τηλεβόας
    απάντηση173
     
     
     
    έχω πάει το αυτοκίνητό μου Βουλγαρία... | 09/11/2013 09:47
    πληρώνω 67 Ευρώ (αντί για 300) και η τιμή αυτή περιλαμβάνει και τα διόδια (βινιέττα). Η παγκοσμιοποίηση δεν είναι μόνο...
    για τους πλουσίους
    απάντηση2617
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Οι κουτοπονηροι θα επανεξεταζαν το .....θεμα !!! | 04/11/2013 19:27
    το ποτε θα ανοιξει η εφαρμογη εχει προφανως μεγαλυτερη αξια απο την ασυνεπεια τουςκουτοπονηρου υποθργειου που οταν ειχε αρχισει η κριτικη για την αρπαχτη των τελων και του .....φορου υποτελειας ειχαν διαρρευσει οτι επαναξεταζουν το θεμα με βαση την αξια των αυτοκινητων . Αλλα ποθ χαθηκε η συνεπεια και η ντροπη να τη βρουν οι κουτοπονηροι με τις αρπαχτες ,
    albanian with euros
    απάντηση145
     
     
     
    Έως 100 gr/Co2 | 04/11/2013 17:48
    Στο άρθρο αναφέρεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 δεν έχουν μεταβληθεί σε σχέση με τα τέλη κυκλοφορίας του 2013. Είναι μια κατηγορία αυτοκινήτων που μέχρι φέτος δεν πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας και τώρα δεν διευκρινίζεται πουθενά. Και συγκεκριμένα, τα αυτοκίνητα που δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον, δηλαδή αυτά που εκπέμπουν λιγότερα από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Αυτά τα αυτοκίνητα το 2014 θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας ή δεν θα πληρώσουν όπως ίσχυε μέχρι και σήμερα;
    Χαράλαμπος
    απάντηση113
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    πριν καν ξεκινήσει... | 04/11/2013 12:23
    αναβάλλεται...
    κλαρίνα με χάρη από τον Χάρη Θεοχάρη...
    απάντηση273
     
     
    δεν βλέπω την ώρα και τη στιγμή... | 04/11/2013 05:35
    για να τα πληρώσω...
    στη Βουλγαρία εννοείται...
    απάντηση3520
     
     
     
    Η Ελληνες σηνεχηζουν την υποαποσχολειση | 03/11/2013 13:10
    Ακόμα ένα μεγαλούργημα της υποαπασχόλησης των Ελλήνων αποδεικνύοντας την ανικανότητα τους να χρησιμοποιήσουν την σημερινή αυτόματη τεχνολογία για την είσπραξη τέλη κυκλοφορίας. Όλοι οι Έλληνες πρέπει να τρέχουν στης τραπέζης και να κατατάσσονται σε ατελείωτες σειρές μια φορά τον χρόνο για κάτι που οι εταίροι μας βλέπουν και γελάνε. Τα φαινόμενα αυτά είναι λόγο την ανικανότητα του κράτους να εκσυγχρονίσει και να αυτοματοποίηση τους θεσμούς του, δεν ξέρω τους λογούς της συνεχόμενης κατάντιας αλά προϋποθέτω δυο αιτιολογικά, ένα οι Ελληνική θεσμοί είναι επανδρωμένη από αναλφάβητους και το δεύτερο θέλουν να διατηρούν την υποαπασχόληση στο Έλληνα. Καλά θα είναι να εξηγήσω εν ολίγης το Σουηδικό σύστημα. Η δήλωση αυτοκινήτου και η ξεδίλωσει του γίνετε από τον έκαστο ιδιοκτήτη του από τον υπολογιστή του και τα τέλη πληρώνονται μέσο υπολογιστή και το σήμα το παίρνεις την επόμενη ημέρα μέσου ταχυδρομείου. Αν ξεδιλώσεις το αυτοκίνητη σου προτού την λήξη του πληρωμένου χρόνου παίρνεις επιστροφή του υπολοίπου. Προσοχή όλα αυτά δήλωση ξεδιλωσει και επιστροφή υπολοίπου γίνετε χωρίς καμία επαφή ανθρώπου ο υπολογιστής σου ενημερώνει τα πάντα συνομιλώντας, και τώρα συζητάτε την κατάργηση του σήματος διότι είναι περιττή υποαπασχόληση παραγωγής του. Αλά υπάρχει και η εξυπηρέτηση μέσου τηλεφώνου τα τέλη εκάστου αυτοκινήτου υπολογίζονται από την έκαστη δήλωση κατοχής του . βρε καραφοτιάδες αν δεν μπορείτε να κάνετε συστήματα αντιγράψετε από αυτά ακρατή που τα έχουν και σταματήστε να υποαπασχολείστε έχετε αυτοκαταστρα
    Ι.Κ.Σουηδία
    απάντηση3024
    Απαντήσεις  4 | Εμφάνιση όλων
     
-