από metereologos.gr
Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
 

#digitales - Tales From A Digital Era

H BGM OMD παρουσιάζει όλες τις νέες εξελίξεις στη digital επικοινωνία
#digitales - Tales From A Digital Era
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Η BGM OMD διοργάνωσε το Συνέδριο #digitales - Tales From A Digital Era με στόχο να εξετάσει και να αναλύσει τους δυο βασικούς πυλώνες της digital marketing επικοινωνίας του 2018, που δεν είναι άλλοι από τις κύριες τάσεις “Data & Targeting, Content & Engagement“. Πρόκειται για τους 2 άξονες στρατηγικής της σύγχρονης επικοινωνίας που μεταβάλλονται δραστικά και αναταράσσουν τον κόσμο της διαφήμισης.

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Αθηναΐς» με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή. Πάνω από 300 άτομα, ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων από όλους τους τομείς της αγοράς, της Διαφήμισης και των ΜΜΕ παρακολούθησαν τις πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες.



Την ημερίδα άνοιξε ο CEO της BGM OMD Στέλιος Σπυρίδης, ενώ οι ξένοι προσκεκλημένοι από το διεθνές δίκτυο της OMD, από τη Google και από το Facebook και οι Έλληνες ομιλητές από τη Nielsen και από την BGM/OMD και τον Όμιλο Επικοινωνίας BBDO, συνέβαλαν στην επιτυχία της διοργάνωσης. Το δίκτυο της OMD εκπροσώπησε ως ομιλητής ο Mark Oben-Pepra, Διευθύνων Σύμβουλος της OMD International, καθώς και ο Αναπληρωτής Διευθυντής των Programmatic Solutions Alexis Wrightson. Ο Επικεφαλής των πωλήσεων της πλατφόρμας Doubleclick της Google, Damian Huba μίλησε για τη νέα εποχή του programmatic, ενώ ο Επικεφαλής Client Solutions του Facebook Pawel Panawa αναφέρθηκε στον τρόπο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των μεγεθών που έχουν πραγματική αξία στον κόσμο της επικοινωνίας μέσω κινητών τηλεφώνων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας, Σπύρος Ζαβιτσάνος, μίλησε για τη μέτρηση της απόδοσης στο «ενιαίο κοινό» όλων των ψηφιακών μέσων, ο Digital Director της BGM OMD, Πέτρος Λυτρίβης κάλυψε το θέμα “moment marketing”, ενώ ο Νάσος Παπαχριστοφόρου, Client Services Director μαζί με τον Κώστα Δαλιάνη Associate Creative Director του Όμιλου Επικοινωνίας BBDO, ενέπνευσαν όλους όσοι παρευρέθησαν με το μοναδικό τρόπο που η 360ο επικοινωνία απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών! Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν από τη κα Κατερίνα Σιδέρη, Γενική Διευθύντρια της BGM OMD.

Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και τους ομιλητές, μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.bgmomddigitales.gr


Market περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ