από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018
 
 

Πώς ο Μαρινόπουλος γίνεται Σκλαβενίτης

Η 1η Μαρτίου η ενσωμάτωση του δικτύου και των 11.000 εργαζομένων στη νέα αλυσίδα
Πώς ο Μαρινόπουλος γίνεται Σκλαβενίτης
Το δίκτυο καταστημάτων του Μαρινόπουλου στην επαρχία είναι ένα από τα πλεονεκτήματα τα οποία διέκρινε ο όμιλος Σκλαβενίτη προκειμένου να εμπλακεί στην προσπάθεια εξυγίανσης της Μαρινόπουλος ΑΕ, καθώς η παρουσία του εκτός της Αττικής δεν είναι παρά ένα μόνο κατάστημα στην περιοχή της Κορίνθου
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Με μαραθώνιο παρά με αγώνα δρόμου θα μοιάζει το «στοίχημα» του ομίλου Σκλαβενίτη για την ανάδειξή του σε κορυφαίο όμιλο του ελληνικού λιανεμπορίου. Τυπικά η αφετηρία του μαραθωνίου αρχίζει την 1η Μαρτίου - προηγουμένως και για έξι ολόκληρους μήνες ο μηχανισμός κυρίως της Ι. & Σ. Σκλαβενίτη ΑΕ δούλεψε και συνεχίζει να δουλεύει με πυρετώδεις ρυθμούς για να μπορεί η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη ΑΕ να ενσωματώσει και να τρέξει το δίκτυο τής - πλέον - πρώην Μαρινόπουλος ΑΕ.

Αλλά τη σύγκρουση σε όλα τα σημεία του γηπέδου η αγορά και οι καταναλωτές θα τη διαπιστώσουν από τον προσεχή Σεπτέμβριο. Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι το γεγονός πως η αγορά ως το τέλος του Απριλίου θα εισπράξει περί τα 360 εκατ. ευρώ, δηλαδή από τις πρώτες ημέρες του Μαρτίου αρχίζει η αποπληρωμή των προμηθευτικών επιχειρήσεων - η χρονική τους διάρκεια εξαρτάται από τις τραπεζικές χρηματοροές.

Η χρηματοδότηση

Παράλληλα επρόκειτο τις τελευταίες ημέρες να ολοκληρωθεί μεταξύ των εμπλεκομένων μερών η συμπληρωματική τραπεζική χρηματοδότηση, προκειμένου να κλείσει και η τελευταία εκκρεμότητα και να τροχιοδρομηθεί εντέλει η μεγαλύτερη επιχειρηματική προσπάθεια εξυγίανσης των τελευταίων 40 χρόνων στην ελληνική αγορά - όπως είναι γνωστό, η επιπλέον χρηματοδότηση κρίθηκε αναγκαία διότι καθυστέρησε για περισσότερο από δύο μήνες η εφαρμογή του σχεδίου εξυγίανσης, λόγω της καθυστερημένης δικαστικής απόφασης. Και φυσικά θα επανέλθουν στην εργασία τους περί τους 11.000 εργαζομένους που με την κατάρρευση της Μαρινόπουλος ΑΕ κινδύνεψαν να βρεθούν στον δρόμο.

Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες η Ι. & Σ. Σκλαβενίτης ΑΕΕ άνοιξε στο Νέο Ψυχικό (Βλαχάκη 44) το 112ο κατάστημά της, σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα περιοχή, λέει πηγή του ομίλου, και αποτελεί ουσιαστικά τον πιλότο της νέας προσπάθειας του ομίλου, δεδομένου ότι λειτουργεί με εργαζομένους της πρώην Μαρινόπουλος. 

Ειδικότερα, πηγές της αγοράς μιλώντας προς «Το Βήμα» έλεγαν πως από την 1η Μαρτίου όλα τα νομικά, ασφαλιστικά και φορολογικά παραστατικά που θα εκδίδονται από τα 400 καταστήματα θα αλλάξουν και η ενσωμάτωση του δικτύου στην εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη ΑΕ θα είναι πλήρης, ωστόσο πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα ακόμη για να εξομοιωθεί το νέο δίκτυο καταστημάτων με τα ήδη λειτουργούντα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης.
33 υπερμάρκετ

Ανέφεραν ότι τα νέα καταστήματα πρέπει να γεμίσουν με προϊόντα και κυρίως το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στα 33 υπερμάρκετ, τα οποία χρειάζονται τεράστιες ποσότητες προιόντων bazaar, κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει στο σύντομο διάστημα των λίγων ημερών ή και εβδομάδων. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η νέα αλυσίδα θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει πλήρως από τον προσεχή Σεπτέμβριο - και κάθε νέο υπερμάρκετ που θα είναι έτοιμο θα γνωστοποιείται στους καταναλωτές ξεχωριστά.

Η επαρχία

Ομως στην κλίμακα των προτεραιοτήτων για τη λειτουργία του δικτύου την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα καταστήματα της επαρχίας, εκτός δηλαδή των ορίων της Αττικής. Πρόκειται για ένα δίκτυο μεγαλύτερο των 100 καταστημάτων, που είναι ένα από τα πλεονεκτήματα τα οποία διέκρινε ο όμιλος Σκλαβενίτη προκειμένου να εμπλακεί στην προσπάθεια εξυγίανσης της Μαρινόπουλος ΑΕ, και τούτο διότι η παρουσία του εκτός της Αττικής δεν εκπροσωπείται παρά από ένα μόνο κατάστημα στην περιοχή της Κορίνθου.  Ετσι, η λειτουργία όλων αυτών των νέων σημείων θα προσθέσει «καθαρό» τζίρο, ενώ οι πρώτες ημέρες λειτουργίας τους είναι κρίσιμες, διότι οι προσδοκίες των καταναλωτών της επαρχίας, με βάση τα όσα έχουν γίνει γνωστά, είναι υψηλές. Κατ' αυτόν τον τρόπο όμως το δίκτυο πλέον του ομίλου Σκλαβενίτη γίνεται πανελλαδικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με έγκυρες πηγές οι τρόποι για την απόκτηση ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων απασχολούσε έντονα στη διάρκεια των τελευταίων χρόνων τους μετόχους της Ι. & Σ. Σκλαβενίτης ΑΕΕ και όταν βρέθηκε η ευκαιρία της Μαρινόπουλος ΑΕ αυτό το στοιχείο ήταν μεταξύ των άλλων που τους έκανε να αναλάβουν το ρίσκο της διάσωσης.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οικονομία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.