Τα καινοτόμα μείγματα φυσικού αλατιού και το μότο ότι η επιτυχία μετριέται με βάση τα οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά κέρδη διαφοροποιούν την ελληνική νεοσύστατη εταιρεία Nostimo. Η startup εταιρεία έχει σκοπό να αναδείξει και να εξαγάγει στο εξωτερικό το ανεπεξέργαστο φυσικό αλάτι των ελληνικών θαλασσών, ένα ελληνικό προϊόν υψηλής ποιότητας αλλά μέχρι και σήμερα ανεκμετάλλευτο. Ιδρύθηκε μόλις τον Απρίλιο του 2014 από τις κυρίες Βίβιαν Καραβία και Felicity Swaffer, οι οποίες έχουν σπουδάσει ψυχολογία και εργάζονταν στην Αγγλία ως σύμβουλοι επιχειρήσεων, αλλά έχει κερδίσει βραβείο στον διαγωνισμό Blue Growth Pireus, τον πρώτο διαγωνισμό καινοτομίας για τη θαλάσσια οικονομία, και έχει ήδη ενδιαφέρον από Αγγλία, Γερμανία, Καναδά και ΗΠΑ για εξαγωγές.
Το φυσικό αλάτι καθώς και τα ιδιαίτερα χειροποίητα γκουρμέ αλάτια «έχουν μεγάλη ζήτηση στο εξωτερικό. Για μια χώρα όπως η Ελλάδα οι προοπτικές ανάπτυξης για το αλάτι είναι πολύ μεγάλες. H εταιρεία μας Nostimo προσδοκά να αναζωπυρώσει την αρχαία τέχνη της συγκομιδής φυσικού αλατιού και παράλληλα να διασφαλίσει μέσα από την εμπορική της επιτυχία πολλούς μικροπαραγωγούς ανά την Ελλάδα» όπως ανέφερε η ιδιοκτήτρια της Nostimo, κυρία Βίβιαν Καραβία. Παράλληλα, όπως συνεχίζει η ίδια, «στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι να γίνει η πρώτη επιχείρηση στην Ελλάδα που θα εισαγάγει ένα καινοτόμο πρόγραμμα συμβολαιακής συγκομιδής με μικροπαραγωγούς αλατιού, υποστηρίζοντάς τους ώστε να επιτύχουν υψηλότερες αποδόσεις και ποιότητα, κάνοντας την ιστορία τής τοπικής συγκομιδής κεντρικό στοιχείο της επικοινωνιακής της στρατηγικής, που θα γίνει και από την ιστοσελίδα της nostimosalt.com. Στο πλαίσιο προώθησης της εταιρείας, η Nostimo θα συμμετάσχει στην έκθεση «Ελλάδα, Γιορτή Γεύσης» στις 5, 6, 7 Δεκεμβρίου στη Helexpo».
80 ιχνοστοιχεία
Σήμερα η εταιρεία εμπορεύεται δύο είδη προϊόντων σε επιλεγμένα καταστήματα διατροφής στην Ελλάδα, το φυσικό ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι από μικρούς παραγωγούς που το συλλέγουν σε φυσικές αλυκές με το χέρι, όπως ο ανθός αλατιού Nostimo από τα Κύθηρα και τη Μάνη, καθώς επίσης και μια καινοτόμο σειρά με φυσικό αλάτι και μείγματα ελληνικών γεύσεων, όπως αλάτι με ρόδι, κόκκινο κρασί, άγρια ρίγανη, φασκόμηλο, ούζο και γλυκάνισο.Βέβαια, ο βασικός στόχος της εταιρείας είναι το εξωτερικό, καθώς η ζήτηση γκουρμέ αλατιού υψηλής ποιότητας έχει σημειώσει έκρηξη τα τελευταία χρόνια στην παγκόσμια αγορά. Το ελληνικό φυσικό αλάτι είναι περιζήτητο στις αγορές του εξωτερικού τόσο για τη γεύση όσο και για τις ευεργετικές του ιδιότητες, καθώς διαθέτει περισσότερα από 80 ιχνοστοιχεία, απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό.
Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας, όπως προσθέτει η κυρία Βίβιαν Καραβία, είναι «η δημιουργία μονάδας παραγωγής και συσκευασίας», ενώ αυτή την περίοδο, σύμφωνα με την ίδια, «έχουμε δώσει έμφαση στην επέκταση στο εξωτερικό».

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ