Την Τετάρτη 26 Μαρτίου ο βουλευτής της ΝΔ Ιορδάνης Τζαμτζής μίλησε στους Μπάμπη Παπαπαναγιώτου και Αργύρη Παπαστάθη.{{{ audio1 }}}

Για το γάλα και το αν θα ψηφίσει ή όχι

«Δεν έχω πει τι θα κάνω, έχω αντιρρήσεις, έχω εκφράσει δημόσια την άποψή μου, περιμένω να ακούσω και τον υπουργό, γιατί έχουμε ζητήσει να έρθει στην επιτροπή παραγωγής και εμπορείου και να μιλήσουμε για αυτό το θέμα, γιατί πέρα από κάποιες διαρροές δεν έχουμε κάτι επίσημο περιμένουμε να δούμε και να μιλήσουμε και εμείς.

Οι αντιρρήσεις που έχω είναι συγκεκριμένες, τις έχω καταθέσει, θεωρώ ότι αυτές οι διαρροές επιδέχονται βελτιώσεων για το καλό ενός ολόκληρου παραγωγικού κλάδου και φυσικά για το καλό όλων των πολιτών για να μπορούν να πίνουν γάλα σε φτηνότερη τιμή. Θα ακούσω τον υπουργό, θέλω να με πείσει με τα επιχειρήματά του. Διαβάζω τις ανακοινώσεις και λένε ότι οι βουλευτές δεν θα έχουν πρόβλημα να ψηφίσουν. Ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα και ας αφήσουν κάποιοι συνάδελφοί σας τα χτυπήματα κάτω από τη μέση, δεν είναι θέμα ψήφων, εδώ μιλάμε για έναν ολόκληρο παραγωγικό κλάδο της οικονομίας μας.»

Γι’ αυτούς που αναρωτιούνται αν κάποιοι θα ρίξουν την κυβέρνηση για το γάλα ενώ υπάρχουν 1,5 εκατομμύριο άνεργοι και ο ιδιωτικός τομέας έχει αποσαρθρωθεί

«Δεν είναι για το γάλα, έτσι όπως το θέτετε είναι πολύ απλοϊκό. Μιλάμε με συγκεκριμένες προτάσεις και όχι με στείρα άρνηση. Έγιναν αλλαγές σε νομοσχέδια που ήρθαν και ήταν στη θετική κατεύθυνση, είτε αυτά αφορούσαν τα ακίνητα και τη φορολογία τους είτε αφορούσαν τη φορολογία ολόκληρου του αγροτικού τομέα. Αυτή είναι η λογική που γίνονται οι συγκεκριμένες προτάσεις και σήμερα, είναι προτάσεις προς τη θετική κατεύθυνση και βεβαίως δεν είναι μόνο το γάλα, περιμένω να ακούσω και για τα ταξί, που εμφανίστηκε στο παρά 1, όπως και για την ενιαία τιμή των βιβλίων αλλά και για τα φαρμακεία.»

Για τα ταξί

«Το ψάχνω από το πρωί, δεν έχω καμία ενημέρωση και ξαφνιάστηκα. Διαβάζω όμως, και ενημερώνομαι μόνος μου, απ’ όπου μπορώ, ότι έγινε κάποια συνάντηση, ζήτησαν να αφαιρεθεί το άρθρο 9 του νόμου για να μην κατέβουν πλέον σε απεργία. Δεν ξέρω τι ισχύει, θα περιμένω να ακούσω επίσημα. Εάν ισχύει ότι θα υπάρχει δυνατότητα να γίνονται εταιρίες οι οποίες θα μπορούν ουσιαστικά το έργο των ταξί είναι δικαιολογημένη η ανησυχία των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί.»