Τηρώντας ασφαλώς τα υγειονομικά μέτρα, στεκόμαστε μπροστά από έναν πίνακα, τον «Φρουρό», έναν τσολιά εν κινήσει. Το συγκεκριμένο έργο του εικαστικού Γιάννη Αδαμάκη είναι κάπως φασματικό, φαντάζει σαν άλμα που συνδέει το παρελθόν με το παρόν, και έχει λάβει μια περίοπτη θέση στο πλαίσιο της έκθεσης «Εύζωνες» στο Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών – Ιδρυμα  Βούρου-Ευταξία. Ο διευθυντής του από το 2018, ο 43χρονος Στέφανος Καβαλλιεράκης, είχε ήδη προλάβει να μας ξεναγήσει σε αυτό το μικρό κόσμημα (αλλοτινό ανάκτορο του βασιλιά Οθωνα) στο κέντρο της πρωτεύουσας, σε όλους τους ορόφους και όλες τις αίθουσές του, και πλέον συζητούσε με «Το Βήμα», ελέγχοντας παράλληλα με το βλέμμα του κάθε γωνιά.

«Η λέξη που κυριαρχεί πλέον εδώ είναι η εξωστρέφεια. Αυτός είναι ο στόχος, να καταστήσουμε το μουσείο μας όσο το δυνατόν πιο προσβάσιμο σε διαφορετικές κοινωνικές ομάδες. Βεβαίως, η σημερινή κατάσταση με την πανδημία είναι δύσκολη για ένα ιδιωτικό μουσείο, όπως καταλαβαίνετε. Εχουμε οικονομικές απώλειες και αντιμετωπίζουμε, προφανώς, νέες ψηφιακές προκλήσεις. Ωστόσο, προσπαθούμε εν γένει να συνδυάζουμε την παράδοση με τη νεωτερικότητα, αυτό το βασικό μοτίβο, θα έλεγα, του 1821» υπογράμμισε με νόημα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω