Μέσα στη δεκαετία που οι ευρωπαϊκές πρωτεύουσες έκαναν θαρρετά βήματα προς το «αύριο», η Αθήνα βρέθηκε σε αδιέξοδο. Η πόλη είδε τις γωνιές της ζωντανής ιστορίας της να παρακμάζουν και να λαβώνονται εξαιτίας της κρίσης. O νεκρός χρόνος της οικονομικής ύφεσης την άφησε πίσω. Η φθορά αγκάλιασε ένδοξα κομμάτια της κληρονομιάς της και η πόλη έγινε αφιλόξενη για τους ίδιους τους κατοίκους. Η προσπάθεια να αναβαπτιστεί σε μια σύγχρονη, ανθρώπινη και πιο πράσινη πόλη έχει ξεκινήσει. Ο δρόμος που πρέπει να διανυθεί είναι βεβαίως μακρύς.

Με εμβληματικά ακίνητα του Κέντρου να έχουν μπει στο ραντάρ επενδυτών τον τελευταίο ένα χρόνο και με επιταχυντή την πανδημία, η ώρα της αστικής αναγέννησης έφτασε και για την Αθήνα. Η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ευρώπη ξεκίνησε στο Ελληνικό, αναβαθμίζοντας διεθνώς το προφίλ της πρωτεύουσας. Σε ορίζοντα δεκαετίας, η πόλη θα αλλάξει σελίδα χάρη σε μεγάλα έργα υποδομών: η Γραμμή 4 του μετρό, οι νέες επεκτάσεις της Αττικής Οδού με την πρώτη προς λεωφόρο Κύμης, η αστική σήραγγα Ηλιούπολης που θα συνδέει σε χρόνο ρεκόρ Κατεχάκη με Βουλιαγμένης, η σύνδεση του προαστιακού με Ραφήνα και Λαύριο, η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ιλιον και ο προαστιακός της Δυτικής Αττικής μέχρι τα Μέγαρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω