Εν αναμονή της ανακοίνωσης του εφετινού προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου – η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 10 Μαΐου – είδαμε πριν από λίγες ημέρες ότι ο σπουδαίος θεσμός προχώρησε σε μια σημαντική αλλαγή, αυτή της εταιρικής του ταυτότητας. «Το Βήμα της Κυριακής» μίλησε για αυτή την πρωτοβουλία με την καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Κατερίνα Ευαγγελάτου και τον Δημήτρη Παπάζογλου (DpS/Athens), αναγνωρισμένο designer, υπεύθυνο για το σχεδιαστικό αποτέλεσμα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω