Πριν από σχεδόν έξι χρόνια, τον Δεκέμβριο του 2018, σελίδες του ανά χείρας περιοδικού ήταν αφιερωμένες στον βρετανό ηθοποιό Ίντρις ‘Ελμπα και ένας από τους λόγους – πέρα από το ότι ανέκαθεν ως πρόσωπο κινούσε το ενδιαφέρον γιατί πρόκειται για έναν χαρισματικό ηθοποιό – ήταν ότι το όνομά του συζητιόταν πολύ έντονα για τον ρόλο του έβδομου κατά σειρά κινηματογραφικού Τζέιμς Μποντ, αντικαταστάτη του Ντάνιελ Κρεγκ. Κανείς βεβαίως δεν είπε ότι ο Έλμπα θα γινόταν σίγουρα Μποντ· ο ίδιος εξάλλου είχε δηλώσει αρνητικός σε κάτι τέτοιο. Όμως εκείνη την εποχή τα δημοσιεύματα στον βρετανικό Τύπο έδιναν και έπαιρναν και ο Ίντρις Έλμπα ήταν το πιο «καυτό» όνομα. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο ψηλός, αρρενωπός, ευγενικός, ριψοκίνδυνος, σκεπτόμενος και σέξι ηθοποιός βρισκόταν ψηλά και στις προτιμήσεις του κοινού. Αλλά τελικά το «deal» δεν έγινε. Έκτοτε αρκετά ονόματα έχουν πέσει στο τραπέζι, χωρίς ωστόσο να έχει ληφθεί ακόμα οριστική απόφαση, τουλάχιστον όσο γράφονταν αυτές οι γραμμές.

Προσφάτως, δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου δίνουν πολλές πιθανότητες η Μπάρμπαρα Μπρόκολι (κόρη του κινηματογραφικού «πατέρα» του Τζέιμς Μποντ, παραγωγού Αλμπερτ «Κάμπι» Μπρόκολι) και ο ετεροθαλής αδελφός της, Μάικλ Γκ. Γουίλσον, τα δύο δηλαδή πρόσωπα που εδώ και χρόνια είναι επικεφαλής του «Bond franchise», να έχουν κατασταλάξει στον βρετανό ηθοποιό Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον. Και πάλι, όμως, κρίνοντας από τα όσα έχουν μέχρι σήμερα γραφεί, τίποτα δεν είναι ακόμα σίγουρο. Κοντεύουν τρία χρόνια από τότε που είδαμε για τελευταία φορά τον Τζέιμς Μποντ στη μεγάλη οθόνη, στο «No Time to Die». Παρά το πεσιμιστικό τέλος της, η ταινία αφήνει αρκετά παράθυρα ανοιχτά για το κινηματογραφικό μέλλον του πράκτορα της MI6.

Ωστόσο, τον Οκτώβριο του 2023, η Μπρόκολι είχε δηλώσει στην εφημερίδα «The Guardian» ότι η διαδικασία επιλογής του διαδόχου του Ντάνιελ Κρεγκ για τον ρόλο του 007 δεν είχε ακόμη καν ξεκινήσει. Η Μπρόκολι είχε χαρακτηριστικά πει: «Νομίζω ότι οι ταινίες Tζέιμς Μποντ αντικατοπτρίζουν την εποχή τους και υπάρχει μακρύς δρόμος μπροστά μας για να εφεύρουμε εκ νέου το επόμενο κεφάλαιο του Μποντ. Και δεν έχουμε ξεκινήσει ακόμα». Φυσικά, όταν «πέτρα του σκανδάλου» είναι μια μηχανή εκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα όπως ο πράκτωρ 007, δεν πρέπει να παίρνεις και πολλά από όσα ακούς τοις μετρητοίς. Άραγε η παραπάνω δήλωση ήταν όντως αυτό που η Μπρόκολι είχε πραγματικά στο μυαλό της; Ποιος ξέρει. Επίσης, αυτά τα πράγματα δεν έχουν ποτέ συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και από τον Οκτώβριο του 2023 μέχρι σήμερα μπορεί να έχουν μεσολαβήσει πολλά.

Aaron Taylor-Johnson and Brad Pitt star in Bullet Train.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα «The Sun» που από την πλευρά της επικαλείται έγκυρες πηγές, ο Ααρον Tέιλορ-Τζόνσον έχει λάβει επίσημη πρόταση για τον ρόλο από την εταιρεία παραγωγής του franchise και «αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο πολύ σύντομα». Μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές ο Τέιλορ-Τζόνσον όχι απλώς δεν είχε υπογράψει αλλά δεν μας είχε κάνει και σοφότερους σχετικά με το θέμα του Μποντ, επιλέγοντας να αποστασιοποιηθεί – για την ακρίβεια, δεν είχε καν αναφέρει το όνομα Τζέιμς Μποντ στις πιεστικές ερωτήσεις των δημοσιογράφων που έχει δεχθεί. «Μπορώ να μιλήσω μόνο για τα πράγματα που έχουν γίνει και που πρόκειται να παρουσιάσω» είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στις πρόσφατες δουλειές του, τις ταινίες «The Fall Guy», «Nosferatu» και «Kraven the Hunter», που είναι ήδη έτοιμες και τις οποίες αυτόν τον καιρό προωθεί. Άρα, ακόμα και τώρα τίποτα δεν είναι σαφές για το ποιος πρόκειται να αναλάβει τον ρόλο του θρυλικού μυστικού πράκτορα, ο οποίος έχει κατακτήσει τη μεγάλη οθόνη από τότε που με τη μορφή του Σον Κόνερι εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο σελιλόιντ με το «Τζέιμς Μποντ, πράκτωρ 007 εναντίον δρος Νο», εν έτει 1962.

Χωρίς Ρlan Β

Βρετανορωσικής εβραϊκής καταγωγής, ο Άαρον Πέρι Τζόνσον γεννήθηκε στο Χάι Γουάικομπ του Μπάκιγχαμσαϊρ στις 13 Ιουνίου του 1990, γιoς του πολιτικού μηχανικού Ρόμπερτ Τζόνσον και της Σάρα Τζόνσον. Η κλίση του προς την υποκριτική άρχισε να φαίνεται από πολύ νωρίς. Στα έξι του χρόνια έπαιζε σε θεατρικές παραστάσεις, μάλιστα βρέθηκε σε λονδρέζικη σκηνή σε ανέβασμα του «Μάκβεθ», ενώ στην εφηβεία δεν έλειψαν και οι εμφανίσεις του στην τηλεόραση. Από πολύ νωρίς ο Τζόνσον φαινόταν αποφασισμένος για το τι ήθελε να κάνει στη ζωή του. «Ανέκαθεν στο σχολείο μού έλεγαν ότι πρέπει να έχω ένα εφεδρικό σχέδιο, όμως εγώ το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να παίζω, οπότε δεν υπήρξε ποτέ Ρlan Β για εμένα». Πράγματι, το 2002, όταν ήταν 12 ετών, έκανε μαζί με την αδελφή του, Τζέμα Τζόνσον, το κινηματογραφικό ντεμπούτο του στην ταινία «Tom & Thomas», όπου μάλιστα κρατά τον «δίδυμο» ρόλο του τίτλου. Μπήκε όντως φορτσάτος στον χώρο και αυτό φάνηκε από την πρώτη του αμερικανική ταινία, έναν χρόνο αργότερα, τους «Ιππότες της Σανγκάης», όπου έπαιξε κάτι σαν παιδική εκδοχή του Τσάρλι Τσάπλιν. Στις πρώτες ταινίες του θα βρούμε αρκετούς ακόμη γνωστούς τίτλους, όπως το «Dead Cool» (2004) και τον «Μάγο Αϊζενχάιμ» (2006), όπου υποδύεται τον ήρωα που ενσαρκώνει ο Εντουαρντ Νόρτον σε εφηβική ηλικία.

Όμως ο ρόλος μέσω του οποίου ο Άαρον Τζόνσον προσέλκυσε πραγματικά την προσοχή ως πρωταγωνιστής ήταν εκείνος του Τζον Λένον στη βρετανικής παραγωγής βιογραφική ταινία «Όλοι θέλουν λίγη αγάπη» (Nowhere Boy, 2009). Ήταν η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της Σαμ Τέιλορ-Γουντ, μετέπειτα συζύγου του Τζόνσον, με την οποία μάλιστα έχουν ηλικιακή διαφορά (εκείνη είναι 23 χρόνια μεγαλύτερή του). Έχουν αποκτήσει μαζί δύο κόρες (η βρετανίδα σκηνοθέτρια έχει ακόμη δύο κόρες με τον πρώτο της σύζυγο) και μετά τον γάμο τους το 2012 άλλαξαν αμφότεροι τα επίθετά τους σε Τέιλορ-Τζόνσον.

Το «Όλοι θέλουν λίγη αγάπη» είναι ένα ευπρόσωπο, αγαπησιάρικο φιλμ που ακολουθεί τα χνάρια του καλοφτιαγμένου οικογενειακού δράματος ενώ εξιστορεί τα σκοτεινά παιδικά και εφηβικά χρόνια του Τζον Λένον όταν μεγάλωνε στο Λίβερπουλ ανάμεσα στη συντηρητική θεία Μίμι (την υποδύεται η Κριστίν Σκοτ Τόμας) και την άστατη μητέρα του Τζούλια (την ενσαρκώνει η Αν Μαρί Νταφ). Η ομοιότητα του Τζόνσον με τον Λένον στα νιάτα του είναι τόσο έντονη που σχεδόν αποπροσανατολίζει τον θεατή.

Εναν χρόνο αργότερα, το 2010, ο Τζόνσον θα πρωταγωνιστούσε στην ταινία που τον έκανε παγκόσμιο σταρ: πρόκειται για το «Kick-Ass» του Μάθιου Βον, βασισμένο στο διάσημο κόμικ του Μαρκ Μίλαρ. Η θετική υποδοχή της ταινίας είχε ως αποτέλεσμα μια «συνέχειά» της το 2012 (Kick-Ass 2: Με την πλάτη στον τοίχο) αλλά και μια θαυμάσια συνέχεια στην καριέρα του πρωταγωνιστή της, που μέχρι σήμερα έχει λάβει μέρος σε ταινίες που έχουν προκαλέσει αίσθηση και έχουν συζητηθεί. Ανάμεσά τους η «Αννα Καρένινα» (2012) του Τζο Ράιτ, όπου ο Τέιλορ-Τζόνσον υποδύθηκε τον Βρόνσκι δίπλα στην Κίρα Νάιτλι, η «Αγριότητα» (2012) του Ολιβερ Στόουν, το παράξενο «Tenet» (2020) του Κρίστοφερ Νόλαν, το ιδιαίτερο θρίλερ «Bullet Τrain» (2022) δίπλα στον Μπραντ Πιτ και τα «Νυκτόβια πλάσματα» (2016) του Τομ Φορντ, μια ταινία για την οποία ο Τέιλορ-Τζόνσον έχει αποσπάσει τη μεγαλύτερή του μέχρι σήμερα διάκριση, τη Χρυσή Σφαίρα Β’ ανδρικού ρόλου.