Η συνταγή των Ιαπώνων για το Juke πρώτης γενιάς απέδωσε τα μέγιστα, αν πιστέψουμε τη γλώσσα των αριθμών: περισσότερο από ένα εκατομμύριο πωλήσεων και μια εννιάχρονη παρουσία – πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για μοντέλο μαζικής παραγωγής – στη διεθνή αγορά πιστοποίησαν ότι η αρχική ιδέα της Nissan για ένα ριζοσπαστικό B-SUV ήταν, τηρουμένων των αναλογιών, σωστή. Από την άλλη πλευρά, βέβαια η σχεδιαστική του ιδιαιτερότητα παρέτεινε τη ζωή του και ταυτόχρονα επέβαλλε τους όρους της εξέλιξης και όχι της επανάστασης στη δεύτερη γενιά του, όπως παραδέχεται ο Matthew Weaver, επικεφαλής σχεδιασμού στη Nissan Ευρώπης.
«Η ομάδα μας βελτίωσε τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου ώστε αυτό να παρέχει μεγαλύτερη πρακτικότητα και ευελιξία» αναφέρει, επισημαίνοντας για παράδειγμα την τοποθέτηση των πίσω φωτιστικών σωμάτων πάνω στην πόρτα και όχι στο αμάξωμα, επιλογή που αύξησε το άνοιγμα του χώρου αποσκευών, οποίος θα ξεκινά πλέον από τα 422 λίτρα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.