«Ο γιος σας βρίσκεται στο πρώτο 2% του πληθυσμού σε θέματα επιστημονικότητας, σε θέματα δηλαδή ιδιαίτερων δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων. O ίδιος αισθάνεται υποτίμηση, έλλειψη αυτοπεποίθησης και αδιαφορία, έχει μπει συνειδητά στο περιθώριο, οπότε το χάρισμά του αυτό είναι σαν να μην υπάρχει…».

Η 50χρονη Μ.Γ., καθηγήτρια Επικοινωνίας η ίδια, και επίσης ιδιαίτερα ικανή σε περιπτώσεις αναζήτησης και επίλυσης προβλημάτων, θεώρησε ότι δεν άκουσε καλά. Στο σχολείο της (το οποίο ήταν μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της πρωτεύουσας) της είχαν πει ότι ο γιος της έχει μαθησιακά προβλήματα, εξαιτίας των οποίων και οδηγήθηκε σήμερα στο κατώφλι ενός εξειδικευμένου επιστήμονα για να αναζητήσει θεραπεία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω