Αλυσιδωτές αναταράξεις έχει προκαλέσει η πανδημία στις αερομεταφορές, με τους επιβάτες να βρίσκονται συχνά στον αέρα και τα προγράμματα των πτήσεων σε συνεχείς ανακατατάξεις. Παγιδευμένοι μεταξύ αναπάντητων κλήσεων σε τηλεφωνικά κέντρα και emails που απαντώνται με καθυστέρηση εβδομάδων ή και καθόλου, πολλοί επιβάτες που είδαν τις πτήσεις τους να ακυρώνονται βρίσκονται σε αδιέξοδο. Τη στιγμή που και ο έλεγχος από τους αρμόδιους φορείς για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των επιβατών έχει ατονίσει ελέω… COVID-19.

Το χάος που δημιουργήθηκε με τα vouchers 18μηνης διάρκειας αποτυπώνεται σε πλήθος αρνητικών σχολίων στα social media των ελληνικών αερομεταφορέων από έλληνες και ξένους επιβάτες – πολλά εκ των οποίων δυσφημούν όχι μόνο τις εταιρείες, αλλά και την εικόνα της χώρας. Η ΠΝΠ (13/04/2020), όπως κυρώθηκε με τον Ν. 4690/2020, που προβλέπει την παροχή πιστωτικού σημειώματος ως μόνη επιλογή αποζημίωσης των επιβατών για το διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου ως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, αντίκειται και στις συστάσεις της Κομισιόν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω