Μέσα σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο, μέσω των δράσεων που υλοποίησε η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ), 685.947.779,56 ευρώ έχουν φτάσει συνολικά στους δικαιούχους των προγραμμάτων: Ψηφιακή Μέριμνα Ι και II, Fuel Pass I και II και Power Pass. Αθροίζονται σε πάνω από 560 εκατ. ευρώ τα ποσά που έχουν κατευθυνθεί με «ψηφιακό πάσο» στη στήριξη των πολιτών απέναντι στην ενεργειακή κρίση. Οι κοινωνικές ψηφιακές δράσεις κατέγραψαν και μια ιστορική πρωτιά, καθώς μέσα από την Ψηφιακή Μέριμνα και το Freedom Pass έπεσαν τα πρώτα πραγματικά 163 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης στην ελληνική αγορά μέσα σε 7 μήνες και επιπλέον 10 εκατ. ευρώ με το Freedom Pass data.

«Σε περίπου έναν χρόνο κατορθώσαμε να φέρουμε εις πέρας με ταχύτητα, συνέπεια και πλήρη διαφάνεια, μεταξύ άλλων, πέντε ιδιαίτερα απαιτητικά κοινωνικά προγράμματα: Ψηφιακή Μέριμνα I, II, Fuel Pass I, II και Power Pass, διαθέτοντας στους δικαιούχους περισσότερα από 685 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για δράσεις οι οποίες έχουν στο κέντρο τους τον πολίτη. Αυτό σημαίνει ότι προσεγγίζουμε τις υπηρεσίες και τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης δημιουργώντας προστιθέμενη αξία στην καθημερινότητά του» αναφέρει μιλώντας στο «Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος της ΚτΠ, κ. Σταύρος Ασθενίδης, συμπληρώνοντας πως «η μετεξέλιξη της ΚτΠ από βασικό εκτελεστικό βραχίονα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε κεντρικό κόμβο για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και υλοποίηση έργων που ενδυναμώνουν την ψηφιακή σχέση του πολίτη με τη Δημόσια Διοίκηση και που προωθούν δυναμικά τη χώρα στην 4η βιομηχανική επανάσταση είναι σε πλήρη εφαρμογή».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω