Ευφυείς εφαρμογές, ηλεκτροκίνηση, ταχυφορτιστές, έξυπνα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας: το παζλ για την οριστική ανανέωση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας κοιτάζει προς το μέλλον. Πρώτος σταθμός η προμήθεια νέων, σύγχρονων λεωφορείων. Η ενίσχυση του στόλου κατά τους προηγούμενους μήνες έδωσε μια ανάσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς που έχουν περάσει μια μακρά περίοδο απαξίωσης, όμως η σελίδα θα πρέπει να αλλάξει. Η νέα εποχή των μέσων μαζικής μεταφοράς της Αθήνας βρίσκεται ήδη στα σκαριά.

Σήμερα βγαίνουν καθημερινά στους δρόμους της πρωτεύουσας πάνω από 1.300 λεωφορεία και τρόλεϊ, όταν έναν χρόνο νωρίτερα ο αριθμός αυτός ανερχόταν σε 950. Οι «πυροσβεστικές κινήσεις» που έκανε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για να ενισχύσει τις αστικές συγκοινωνίες εν μέσω πανδημίας έχουν βελτιώσει τις χρονοαποστάσεις σε όλες τις γραμμές του Κέντρου. Η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ, η προμήθεια οχημάτων με leasing και οι προσλήψεις οδηγών και τεχνιτών αποσυμφόρησαν την κατάσταση, όμως δεν παύει να αποτελούν μεταβατική λύση, σε μια περίοδο που έχει επιστρέψει περίπου το 50% της προ κορωνοϊού κίνησης στα ΜΜΜ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω