«Δεν ρωτάμε πια πόσες μπάλες του γκολφ χωρούν σε ένα Boeing-747» λέει η εξουσιοδοτημένη κοπέλα από την Google να εξηγήσει το τι ζητούν από έναν υποψήφιο που έχει κάνει αίτηση για πρόσληψη. Εχουν περάσει περισσότερα από 150 χρόνια από την εποχή που ο Τόμας Εντισον σκέφθηκε να ρωτάει τους υποψηφίους εγκυκλοπαιδικές ερωτήσεις. Και αρκετά χρόνια από το 1998 που ξεκίνησε η Google και – λίγο πριν, λίγο μετά – οι άλλες (Apple, Microsoft, Facebook), ώστε να έχουν γραφτεί αρκετά σχετικά με τις περιβόητες ερωτήσεις προς τους υποψηφίους.

Οι παράδοξες ερωτήσεις που έχουν κάνει τον γύρο του κόσμου πολλές φορές από τη στιγμή της πρώτης εμφάνισής τους σίγουρα δεν κατάφεραν να αναδείξουν στο βάθος της την προσωπικότητα ενός υποψηφίου. Μάλλον έδειξαν σε βάθος τη νοοτροπία της big εταιρείας. Οι φοβερές και τρομερές αυτές ερωτήσεις, όσο διαρκεί το ταξίδι τους κυρίως μέσα στο Διαδίκτυο, διαφημίζουν ουσιαστικά την εταιρεία, αφού κάνουν τον κόσμο να επαναλαμβάνει, ίσως και με κάποιο δέος, «άκου τι ρωτούν στην…».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω