Πού προκόβουν περισσότερο τα Μαθηματικά, στο βουνό ή στη θάλασσα; Δίπλα στα ποτάμια ή στις πεδιάδες; Τι θα μπορούσε να συμβεί αν σε μια χώρα ή και σε μια ολόκληρη ήπειρο αποφάσιζαν για τα επόμενα 15 χρόνια να μη διδάσκονται Μαθηματικά ή Αριθμητική στα σχολεία και μόνο όσοι διάλεγαν θετικές επιστήμες μετά το Λύκειο να μάθαιναν όσα θα χρειάζονταν; Πώς θα μοιράσει δίκαια σε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση ένας ομαδάρχης επτά πεπόνια σε οκτώ παιδιά; Και αν πρέπει τρία παιδιά να μοιραστούν μεταξύ τους έντεκα πεπόνια;

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω