Ενώ ο Ντάνιελ Κρεγκ ως πράκτωρ 007 συνεχίζει να σαρώνει παντού στον κόσμο σε μια προσπάθεια να ανέβει το βουνό των 900 εκατομμυρίων δολαρίων σε εισπράξεις που απαιτούνται για να είναι στο πράσινο, No Time to Die είχαν κυριολεκτικά όλες τις ημέρες την περασμένη εβδομάδα όσοι πρέπει να παρακολουθούν από κοντά τα νέα καταναλωτικά προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Δεν είχαν χρόνο ακόμη και για να πεθάνουν όταν τη Δευτέρα την είχε καταλάβει εξ ολοκλήρου η Apple, την Τρίτη ήταν η σειρά της Google να χτυπήσει και τις υπόλοιπες ημέρες όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης γεγονότα που σε βάζουν σε σκέψεις έπεφταν βροχή στην οθόνη του υπολογιστή.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω