Αν και ο Ferdinand Piech είχε ήδη αποσυρθεί από την ενεργό δράση το 2015, αφού έχασε τη μάχη για τη θέση του προέδρου του ομίλου VW από τον πρώην προστατευόμενό του Martin Winterkorn και τελικά πούλησε το μερίδιό του στην εταιρεία που κατέχει το 52,2% του ομίλου στον σχεδόν άγνωστο αδελφό του, Hans Michael Piech, ο αιφνίδιος θάνατός του την περασμένη Κυριακή δεν μπορεί παρά να εκληφθεί ως το τέλος μιας εποχής την οποία αδιαμφισβήτητα σημάδεψε, διαμορφώνοντας μια σύγχρονη αυτοκρατορία και εν πολλοίς το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως τη γνωρίζουμε σήμερα.

Εκτός από το παραπάνω αβίαστο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει κανείς ανατρέχοντας στη δαιδαλώδη διαδρομή του πατριάρχη της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος μετέτρεψε τη VW από μια εταιρεία στο χείλος του γκρεμού στον μεγαλύτερο ευρωπαίο κατασκευαστή και πρόσφατα σε Νο1 της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Piech, ευφυής μηχανικός αλλά και μακιαβελικός manager, υπήρξε από τους πρώτους εμπνευστές και  υπερμάχους αυτού που σήμερα έχει καθιερωθεί να αποκαλούμε «μεταβλητή αρχιτεκτονική».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω