Την πρώτη χρονιά της πρωτοφανούς πανδημίας της COVID-19, που ήρθαν τα πάνω κάτω στο εμπόριο και στην οικονομία συνολικότερα, η ελληνική αλυσίδα καταστημάτων ΠΛΑΙΣΙΟ, που συμπληρώνει 52 χρόνια ζωής και είναι ταυτισμένη με την τεχνολογία, όχι μόνο άντεξε, αλλά κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 11,8%!

Με τα φυσικά καταστήματα το 2020 να παραμένουν κλειστά τουλάχιστον για τρεις μήνες λόγω του lockdown, ο όμιλος ΠΛΑΙΣΙΟ πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις του στα 354,6 εκατ. ευρώ, από 317,1 εκατ. ευρώ το 2019.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω