Δεύτερο κύμα της πανδημίας, νέα απώλεια στήριξης για την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το φάσμα της οικονομικής συντριβής. Η δραματική πτώση της επιβατικής κίνησης, που εν πολλοίς οφείλεται στα νέα περιοριστικά μέτρα των κυβερνήσεων στις μετακινήσεις, έχει φέρει τον κλάδο σε απελπισία. Και όπως κατά κανόνα συμβαίνει σε κάθε επιχειρηματική κρίση, οι αδύναμοι κρίκοι είναι οι εργαζόμενοι.

Οι εργαζόμενοι όμως και η κοστοβόρα για τους πολιτικούς τύχη τους αποτελούν ταυτόχρονα και το μεγάλο όπλο των διοικήσεων των αεροπορικών εταιρειών (και κάθε επιχείρησης) στην προσπάθειά τους να εξασφαλίσουν κρατική αρωγή και στήριξη. Η αεροπορική βιομηχανία εν ευρεία εννοία (αερομεταφορείς, αεροδρόμια, αεροναυπηγικός τομέας) υπήρξε εξάλλου συχνά «στόχος κυβερνητικών πολιτικών», όπως σημειώνει σε πρόσφατη έκθεσή του ο ΟΟΣΑ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω