Μπορεί τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των εργαζομένων στις τράπεζες να βαίνει συνεχώς μειούμενος, ο εν εξελίξει ωστόσο μετασχηματισμός τους καθιστά απαραίτητη τη συνεχή ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού σε νευραλγικούς για την επιτυχία του εγχειρήματος τομείς. Η συρρίκνωση του φυσικού τους δικτύου και η ταυτόχρονη μεταφορά της πλειονότητας των εργασιών σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες περιορίζουν τις ανάγκες σε καταστήματα και υποστηρικτικές υπηρεσίες, αλλά την ίδια στιγμή τις αυξάνουν σε θέσεις-κλειδιά για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

«Η εύρεση καταρτισμένου προσωπικού, με εξειδικευμένες, σύνθετες γνώσεις και εμπειρία αποτελεί σήμερα μία δύσκολη άσκηση, όπως συμβαίνει στους περισσότερους κλάδους της οικονομίας, λόγω των σαρωτικών αλλαγών που επιφέρει με ταχύτητα η τεχνολογική εξέλιξη» υποστηρίζουν τραπεζικές πηγές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω