Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει στα Οσκαρ, όμως η απόκλιση την οποία εφέτος διακρίνεις ανάμεσα σε πολλούς υποψηφίους, στις βασικές τουλάχιστον κατηγορίες (σκηνοθέτες, ηθοποιοί), δεν μπορεί παρά να εντυπωσιάζει. Το 2021 μοιάζει με απόηχο του 2020, όταν η νοτιοκορεατική ταινία «Παράσιτα» του Μπονγκ Τζουν Χο έγινε η πρώτη μη αγγλόφωνη ταινία που κέρδισε το Οσκαρ καλύτερης ταινίας (και η πρώτη που κέρδισε και στην κατηγορία της καλύτερης διεθνούς ταινίας). Η εφετινή χρονιά φαίνεται να είναι εκείνη της μεγάλης μονομαχίας ανάμεσα σε καλλιτέχνες οι οποίοι έχουν ήδη γαλουχηθεί στον θεσμό των Οσκαρ – είτε με είτε χωρίς βραβείο – με εκείνους που εμφανίζονται για πρώτη φορά στην κούρσα των δημοφιλέστερων βραβείων στον πλανήτη και που ενδεχομένως θα κάνουν και τη μεγάλη έκπληξη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω