Το κορίτσι με τα μακριά καστανοκόκκινα μαλλιά προσπαθούσε να ισορροπήσει πάνω στα κρυστάλλινα πέδιλα του Nicholas Kirkwood. Το φόρεμα του διάσημου λιβανέζου σχεδιαστή Elie Saab, κατασκευασμένο από μετάξι, διάφανες χειροποίητες δαντέλες και πολύτιμες πέτρες, μόλις που ακουμπούσε το μαρμάρινο πάτωμα. Δίπλα της ακριβώς, ένα τεράστιο καλάθι γεμάτο με γαλλικές συλλεκτικές σαμπάνιες. Το σαλόνι άκρως εντυπωσιακό, σίγουρα όμως κιτς. Οι πίνακες του Ρέμπραντ, του Τιτσιάνο, του Ρούμπενς, του Πικάσο ήταν ανακατεμένοι με αυτούς του Damien Hirst και του Christian Rosa. Ρούφηξε μια γουλιά από το παγωμένο μεταλλικό νερό της, τοποθετημένο στο βαρύ ποτήρι σε μπλε ελεκτρίκ baccarat. Σκέφτηκε ότι ο οικοδεσπότης του… αχανούς mansion σε περιοχή της Βηρυτού δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο γούστο ή το «εκλεπτυσμένο ένστικτο» των μεγάλων συλλεκτών ως προς τις εικαστικές επιλογές του. Ο λιβανέζος πολυεκατομμυριούχος αποφασίζει μόνος για τους πίνακες και τα γλυπτά της συλλογής του, αν και τα μέλη της καταριανής βασιλικής οικογένειας και η στενή του φίλη Μαγιάσα αλ Θανί (κάτοχος ανάμεσα σε άλλα σπουδαία έργα και του περίφημου πίνακα «Χαρτοπαίχτες» που κάποτε ήταν μέρος της κολεξιόν του Γιώργου Εμπειρίκου) του έχουν συστήσει επιφανή ιστορικό τέχνης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω