Οι κηδεμόνες ενίοτε πρέπει να είναι σκληροί με τα παιδιά τους. Οπως για παράδειγμα συμβαίνει με τον πρόεδρο της ΗΥΒΕ (πολυεθνική εταιρεία ψυχαγωγίας της Νότιας Κορέας, που λειτουργεί ως δισκογραφική, πρακτορείο ταλέντων κ.ο.κ.) Bang Si-hyuk. Η ποπ της Νότιας Κορέας εξελίχθηκε από τις αρχές του 2000 σε παγκόσμιο φαινόμενο και η δημοτικότητά της φαίνεται να διευρύνεται. Ωστόσο, η παραπάνω ηγετική φυσιογνωμία του κλάδου λέει ότι η Κ-pop «βρίσκεται σε κρίση».

Ο Bang Si-hyuk, επικεφαλής των σουπερστάρ της Κ-pop BTS, σε συνέντευξή του σημείωσε μεταξύ άλλων ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη της νοτιοκορεάτικης pop έχει επιβραδυνθεί ή έχει γίνει αρνητική σε ορισμένες αγορές. Κι αυτό επειδή, παρά την εκρηκτική ανάπτυξή της τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες εταιρείες K-pop αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% των παγκόσμιων πωλήσεων δίσκων μουσικής και ροής, σύμφωνα με τον Bang.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω