Ηταν λίγους μήνες ύστερα από τον Αύγουστο του 2004, εποχή που η συλλογική ολυμπιακή ευφορία διαρκούσε ακόμη, σε μια από τις πρώτες επιδείξεις του Πανελληνίου Συλλόγου Σχεδιαστών Μόδας στο Ζάππειο, όταν η τότε πρόεδρός του, σχεδιάστρια Δάφνη Βαλέντε, προσπαθούσε να συντονίσει τα σόου των σχεδιαστών. «Τον Μιχάλη τον φοβόμασταν» μας λέει η ίδια ανακαλώντας μνήμες από τη διοργάνωση που προσπαθούσε να κάνει εξαγώγιμη την ελληνική μόδα.
«Και η σύγχρονη τέχνη είναι ένα από τα πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα αυτής της χώρας» μου είχε πει το 2011 ο Στίβεν Αντωνάκος
Μέχρι τα 85 του χρόνια είχε κάνει μια φορά μόνο στη ζωή του διακοπές, το 2001 στη Σικελία. «Προσπαθώ πάντα να δίνω το καλύτερο κομμάτι του εαυτού μου», είχε πει στην υπογράφουσα ο μια ζωή άοκνα εργαζόμενος Στίβεν Αντωνάκος, ένας από τους μεγαλύτερους ελληνοαμερικανούς εικαστικούς που έφυγε από τη ζωή το Σάββατο 17 Αυγούστου σε ηλικία 87 ετών.
Είναι ενδιαφέρον ότι, σε μια περίοδο που η οικονομική κρίση κορυφώνεται, η 4η Μπιενάλε της Αθήνας (ΑΒ4) όχι μόνο πραγματοποιείται (από τις 29 Σεπτεμβρίου ως την 1η Δεκεμβρίου) αλλά θέτει και ένα καίριο ερώτημα: «Και τώρα, τι;». Η ΑΒ4 απαντά... «Agora».
Από το εργαστήρι του πατέρα του, του μαρμαρογλύπτη Γιάννη Κυραρίνη, στην Τήνο ως την τελευταία του έκθεση με τίτλο «Καρδία Νήφουσα» στην γκαλερί Citronne του Πόρου, που θα διαρκέσει ως τις 9 Σεπτεμβρίου, ο Αλέκος Κυραρίνης μελετά τη σχέση της λεπτομέρειας με το σύνολο, του μικρού με το μεγάλο.
Στο οικοδόμημα του 17ου αιώνα της Πάτμου που περικλείει μια μικρή σπηλιά μέσα στην οποία εξορισμένος και σε βαθύ γήρας ο Αγιος Ιωάννης ο Θεολόγος έγραψε το τελευταίο βιβλίο της Καινής Διαθήκης, την Αποκάλυψη, οι έλληνες πολίτες δεν πληρώνουν - όπως όταν μπαίνουν σε ιερό ναό.
Μια πυρκαγιά που κατέστρεψε σημαντικά αρχεία του Μουσείου Φωτογραφίας για την οποία δεν έχουν δοθεί ακόμη αναλυτικές απαντήσεις και μια προβληματική σχέση του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με το συγκεκριμένο Μουσείο για την οποία δεν έχει ενδιαφερθεί να βρει λύση ο αρμόδιος φορέας - το υπουργείο Πολιτισμού - παρά τα επανειλημμένα διαβήματα, εγείρουν πολλά ερωτηματικά.
Σύμφωνα με τους συλλέκτες Αντώνη και Αζια Χατζηιωάννου τα έργα τέχνης δεν ανήκουν μόνο στους καλλιτέχνες που τα δημιούργησαν ή μόνο στους συλλέκτες που κατόρθωσαν (άλλος λίγο, άλλος πολύ) να τα αποκτήσουν.
Μονοκονδυλιές με μαύρο πενάκι, συνδυασμένες με ακουαρέλα. Αυτός είναι ο χαρακτηριστικός τρόπος εικαστικής γραφής του Φίλιππου Φωτιάδη που από την Παρασκευή 26 Ιουλίου ως τις 16 Αυγούστου
Ενα μπουκάλι στην άμμο, ένα ποτήρι κρασί σε ένα τραπέζι, ένα ηλιοβασίλεμα, ένα τάβλι παρατημένο στη μέση ενός τραπεζιού, ένα φεγγάρι που μόλις βγαίνει στον ουρανό...
Ο Ρόμπερτ Μακ Κέιμπ πάτησε για πρώτη φορά το πόδι του στην Πάτμο το 1967. Ο 33χρονος, τότε, γιος του εκδότη της «Daily Mirror» είχε ήδη συνειδητοποιήσει, για παραπάνω από μία δεκαετία, την έλξη που του ασκούσε η Ελλάδα.
Ο Ρόμπερτ Μακ Κέιμπ αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση φιλέλληνα. Η «φιλία» του αμερικανού φωτογράφου με την Ελλάδα μετράει από το 1954,
Στα τέλη Ιουλίου ολοκληρώνονται οι παραστάσεις στο πλαίσιο της «Σύγχρονης θεατρικής δημιουργίας», που πραγματοποιείται στο Παλαιό Ελαιουργείο στην Παραλία της Ελευσίνας, από τον Δήμο της πόλης.
Ο Κωνσταντίνος Ξενάκης γεννήθηκε το 1931 και η Νίνα Παπακωνσταντίνου το 1968. Το έργο τους, έργο δημιουργών διαφορετικών γενεών, έρχεται σε διάλογο μέσα από την εκδήλωση που με τίτλο «Η περιπέτεια της γραφής» θα φιλοξενηθεί την Παρασκευή 2 Αυγούστου (ώρα 21.00 μ.μ.) στο Μικρό Θέατρο Ιάσονα Μολφέση (οικία Seegy-Δημητρακοπούλου) στην Παχειά Ράχη της Αίγινας
Ο Κωνσταντίνος Ξενάκης γεννήθηκε το 1931 και η Νίνα Παπακωνσταντίνου το 1968. Το έργο τους, έργο δημιουργών διαφορετικών γενε-ών, έρχεται σε διάλογο μέσα από την εκδήλωση που με τίτλο «Η περιπέ-τεια της γραφής» θα φιλοξενηθεί την Παρασκευή 2 Αυγούστου (ώρα 21.00 μ.μ.) στο Μικρό Θέατρο Ιάσονα Μολφέση (οικία Seegy-Δημητρακοπούλου) στην Παχειά Ράχη της Αίγινας.
Τι είναι αυτό που ωθεί έναν καλλιτέχνη να καταπιαστεί με σύμβολα ιερά, που ως σήμερα είχαν μόνον υπαινικτική παρουσία στη ζωγραφική του;
Ας μη γελιόμαστε. Οταν σε μια συνέντευξη Τύπου για την προβολή μιας καινούργιας ταινίας συμμετέχει ένας Μίκης Θεοδωράκης, τότε είναι δεδομένο ποιος θα είναι ο πρωταγωνιστής της.
Δεν είναι η πρώτη τους φορά στην Ελλάδα. Επειτα από κάμποσα καλοκαίρια στη χώρα μας και μια συνεργασία με την 3η Biennale Θεσσαλονίκης υπό την επιμέλεια της Μαρίνας Φωκίδη,
Αρχιτεκτονικές και εικαστικές προτάσεις που αφορούν την πόλη της Αίγινας και τον ευρύτερο τοπίο του νησιού περιλαμβάνει η έκθεση «Φαντάσου την πόλη: Αίγινα 2013» που ολοκληρώνεται στις 18 Ιουλίου στον ειδικό εκθεσιακό χώρο ο οποίος κατασκευάστηκε στην οδό Πλάτωνος και καταλήγει στο Λαογραφικό Μουσείο του νησιού. Η έκθεση, ωστόσο, πλαισιώνεται από παράλληλες δράσεις και εκθέσεις […]
Ξεκίνησε ως ένα μικρό φαρμακείο στην περιοχή East Village της Νέας Υόρκης και 160 χρόνια μετά αποτελεί μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών και με φιλοσοφία που επικεντρώνεται στην προσφορά κοινωνικού έργου. Αποτέλεσμα, τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της εταιρείας Kiehl’s στο Golden Hall να συνδυαστεί με μια εκστρατεία ενίσχυσης του […]