Πλήθος αντιδράσεων, κυρίως στα social media, ξεσήκωσε το γλυπτό «Γυναίκα σε λεωφορείο», που τοποθετήθηκε τις τελευταίες ημέρες στο πέταλο της οδού Αριστοτέλους, στη Θεσσαλονίκη, λίγα μόνο 24ωρα μετά τα επεισόδια στην Εθνική Πινακοθήκη  και τον βανδαλισμό έργων τέχνης από τον βουλευτή της Νϊκης, Νίκο Παπαδόπουλο

«Κακογουστιά» και «ασχήμια»

Οι περισσότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχολιάζουν ότι αυτό που παρουσιάζεται δεν μοιάζει καθόλου με γυναίκα, ενώ άλλοι κάνουν λόγο για «κακογουστιά» και «ασχήμια».

Τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού έγιναν την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025 και είναι δωρεά της οικογένειας Γλεούδη. Σύμφωνα με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, το γλυπτό, συνολικού ύψους 2,75 μέτρων, τοποθετήθηκε στο κεντρικό σημείο του δρόμου κάτω από την Εγνατία, χώρος που επιλέχθηκε από τον Δήμο με τη σύμφωνη γνώμη του δωρητή.

Δηλώσεις του γλύπτη

Ο γλύπτης και δημιουργός του έργου, Μανώλης Τζομπανάκης, μίλησε στην πρωινή εκπομπή του Mega «Buongiorno» για τις αντιδράσεις που προκάλεσε το γλυπτό.

«Μου είχαν προτείνει ξανά να κάνω το έργο αλλά δεν μπορούσα λόγω ενός προβλήματος υγείας της γυναίκας μου. Λίγο αργότερα η γυναίκα μου έφυγε από τη ζωή, και μου το ξαναπρότειναν και είπα το ναι. Αυτό είναι ένα έργο, είναι δωρεά, και το δούλεψα για 2 χρόνια συνεχώς. Αλλά είναι μία ιδέα που γεννήθηκε το 1977 και το έχω κάνει σε διάφορες διαστάσεις. Το νόημα του έργου είναι η καθημερινότητα της γυναίκας».