Το Netflix θα αυξήσει τις τιμές του σε αρκετές χώρες, μετά την προσθήκη σχεδόν 19 εκατομμυρίων συνδρομητών στους τελευταίους μήνες του 2024.
Η πλατφόρμα streaming ανακοίνωσε ότι οι τιμές συνδρομής θα αυξηθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Αργεντινή και την Πορτογαλία, όπως μεταδίδει το BBC.
Όταν ρωτήθηκε εάν οι τιμές πρόκειται να αυξηθούν και στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε ότι «δεν υπάρχει κάτι να ανακοινώσουμε προς το παρόν».
Το Netflix παρουσίασε μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών από το αναμενόμενο, χάρη στη δεύτερη σεζόν του «Squid Game», καθώς και σε αθλητικές μεταδόσεις, όπως ο αγώνας πυγμαχίας μεταξύ του Jake Paul και του Mike Tyson.
Στις ΗΠΑ, οι τιμές θα αυξηθούν σχεδόν σε όλα τα προγράμματα, συμπεριλαμβανομένου του βασικού προγράμματος χωρίς διαφημίσεις, το οποίο θα κοστίζει πλέον 17,99 δολάρια το μήνα, από 15,49 δολάρια προηγουμένως.
Το πρόγραμμα με διαφημίσεις θα αυξηθεί επίσης κατά ένα δολάριο, φτάνοντας τα 7,99 δολάρια.
Το 2023 η τελευταία αύξηση
Η τελευταία φορά που το Netflix αύξησε τις τιμές στις ΗΠΑ ήταν τον Οκτώβριο του 2023, όταν είχε επίσης αυξήσει τις τιμές για ορισμένα προγράμματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην Ελλάδα η τιμή αυξήθηξε τον Νοέμβριο του 2024.
«Κατά καιρούς ζητάμε από τα μέλη μας να πληρώσουν λίγο παραπάνω, ώστε να μπορούμε να επενδύσουμε ξανά και να βελτιώσουμε περαιτέρω το Netflix», δήλωσε η εταιρεία.
Στο μεταξύ, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε το 2024 με περισσότερους από 300 εκατομμύρια συνολικούς συνδρομητές. Αν και είχε προβλέψει ότι θα προσθέσει 9,6 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου, ξεπέρασε κατά πολύ αυτόν τον αριθμό.
Εκτός από το «Squid Game» και τον αγώνα Paul εναντίον Tyson, το Netflix μετέδωσε επίσης δύο αγώνες του NFL ανήμερα τα Χριστούγεννα.
Προς περισσότερα ζωντανά γεγονότα
Η πλατφόρμα σχεδιάζει να προβάλει περισσότερα ζωντανά γεγονότα, όπως αγώνες WWE, ενώ έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Γυναικών της FIFA το 2027 και το 2031.
Ο Paolo Pescatore, αναλυτής τεχνολογίας της PP Foresight, σχολίασε ότι το Netflix «τώρα δείχνει τη δύναμή του, προσαρμόζοντας τις τιμές, δεδομένου του πιο ισχυρού και διαφοροποιημένου προγράμματός του σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές».
Τα καθαρά κέρδη μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου διπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν από 8,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε 10,2 δισεκατομμύρια δολάρια.