Σε κάθε χώρα και υπό κανονικές ποδοσφαιρικές συνθήκες ο (κάθε) Τελικός Κυπέλλου αποτελεί μια γιορτή. Στην Ελλάδα έχει καταλήξει ένα παράδειγμα οργάνωσης και προγραμματισμού προς αποφυγή. Εντελώς ακατάλληλο.

Η ΕΠΟ, ανήμπορη να εξασφαλίσει τις προαπαιτούμενες συνθήκες για ένα τέτοιο μεγάλο παιχνίδι, κατέφυγε εκ νέου στη λύση ενός κεκλεισμένων των θυρών αγώνα με αποτέλεσμα η εικόνα πίσω από τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού και του Άρη να παραπέμπει σε εποχές κορωνοϊού!

Με τις δυο ομάδες να έχουν λάβει από ελάχιστες προσκλήσεις, μόνο στα επίσημα υπήρχε λιγοστός κόσμος που χρωμάτιζε κάπως την εντελώς «γκρίζα» ατμόσφαιρα. Μεταξύ αυτών και ο Γιάννης Παπαστεφανάκης με τον αδερφό του Ευθύμη.

Από την άλλη, πόση «γύμνια» να καλύψει ένα γιγαντιαίο πανό;

Η Φραπάρ κέρδισε τις εντυπώσεις

Τουλάχιστον η παρουσία της Στεφανί Φραπάρ χάρισε έναν άλλο τόνο στο μεγάλο ματς του Πανθεσσαλικού. Η -κορυφαία στο είδος της- Γαλλίδα διαιτήτρια ορίστηκε από την ΚΕΔ ως η άρχουσα του Τελικού και μερίμνησε προκειμένου αυτός να διεξαχθεί σύμφωνα με όλα τα πρωτόκολλα.

Επιθεώρησε τον αγωνιστικό χώρο και ήλεγξε το VAR, φροντίζοντας να μην έχει προκύψει πριν από τη σέντρα κάποιο πρόβλημα που δεν έχει πέσει στην αντίληψή της.

Μιλώντας πριν από τη σέντρα στην Cosmote TV δήλωσε χαρούμενη για το γεγονός πως επιλέχθηκε να διευθύνει το παιχνίδι. «Για μένα ήταν πάντα τιμή να σφυρίζω, οπότε είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι εδώ σήμερα», ανέφερε έχοντας προϊδέασει τους πάντες για το πώς θα σφυρίξει.

«Σε κάθε παιχνίδι μελετώ τις ομάδες και βλέπω πολλά παιχνίδια τους για να προετοιμαστώ. Φυσικά και είμαι έτοιμη», υποστήριξε.