Τα γέλια φτάνουν μέχρι την είσοδο. Κάθε σαββατοκύριακο στην Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ιδρύματος Ευγενίδου, μικροί και μεγάλοι έχουν τον δικό τους χώρο να πειραματιστούν, να παίξουν και να ανακαλύψουν τους νόμους που διέπουν το Σύμπαν.

«Εδώ μπορείτε να αγγίξετε και να παίξετε με τα πάντα» είναι η συμβουλή που ακούγεται περισσότερο μέσα στο χώρο της Έκθεσης, με τα βλέμματα να επικεντρώνονται αρχικά στο έκθεμα για την εξέλιξη του Σύμπαντος και σταδιακά οι μικροί και μεγάλοι επισκέπτες να ανακαλύπτουν και τα υπόλοιπα πειράματα.

Η μόνιμη έκθεση του Ιδρύματος Ευγενίδου διαθέτει περισσότερα από 50 διαδραστικά εκθέματα και πειράματα που καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των καθημερινών αποριών γύρω από την φυσική, χημεία, βιολογία, ρομποτική και την πληροφορική.

Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Έκθεσης Επιστήμης και Τεχνολογίας είναι ότι οι επισκέπτες περιηγούνται και πειραματίζονται ελεύθερα στο χώρο, μέσα στον οποίο παράγουν ηλεκτρική ενέργεια, παίζουν με το φως και τον ήχο, χειρίζονται και προγραμματίζουν ρομπότ, ξεκλειδώνουν μαθηματικές έννοιες και προσπαθούν να καταρρίψουν τους νόμους της μηχανικής.

Στον δεύτερο όροφο της Έκθεσης, οι ερασιτέχνες επιστήμονες συνθέτουν χημικές ενώσεις, γνωρίζουν τα δομικά συστατικά της ζωής όπως το DNA και το κύτταρο, παρατηρούν μέσα από επαγγελματικά μικροσκόπια. Την ίδια στιγμή, μπορούν μόνοι τους να προγραμματίσουν ένα ρομπότ να περάσει μέσα από ένα λαβύρινθο, μαθαίνουν για την εξέλιξη των υπολογιστών ή συνθέτους κομμάτι-κομμάτι τον ταχύτερο υπολογιστή.

Οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν στην έκθεση με τον δικό τους ρυθμό, αφιερώνοντας όσο χρόνο αποφασίσουν σε κάθε έκθεμα. Όλα τα πειράματα συνοδεύονται από tablet με οδηγίες και εξηγήσεις για τα φαινόμενα, ενώ στον χώρο βρίσκονται τα μέλη του επιστημονικού προσωπικού του Κέντρου Επιστήμης και Τεχνολογίας, έτοιμα να προσθέσουν μια επιπλέον πρόκληση στη διάδραση με τα εκθέματα! Μέσα από τη διάδραση, παιδιά και γονείς ανακαλύπτουν με ένα βιωματικό, διασκεδαστικό τρόπο θεμελιώδεις επιστημονικές αρχές και σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα.

Η έκθεση προτείνεται για ηλικίες 10+ και είναι ανοιχτή κάθε Σαββατοκύριακο για το κοινό μεταξύ 11-19:00. Τις καθημερινές είναι ανοιχτά μόνο για σχολικές ομάδες.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: