Ολοκληρώνονται οι εργασίες των συνεργείων του για την αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο Χαμηλής Τάσης του Βόλου, ανακοίνωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, καθώς ολοκληρώθηκε η επανηλεκτροδότηση του Δικτύου Μέσης Τάσης της πόλης.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα επανηλεκτροδοτηθούν άμεσα όλα τα νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ παρακαλεί όσους καταναλωτές εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης να επικοινωνήσουν με τη δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση του Διαχειριστή στο 800 400 4000.

«Καμπανάκι» και έλεγχοι

Πρόσφατα, μετά το πέρασμα της κακοκαιρίας Daniel, ο ΔΕΔΔΗΕ είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου στους καταναλωτές, προειδοποιώντας τους κατοίκους σε όλες τις πληγείσες περιοχές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην προσεγγίζουν σε καμία περίπτωση αγωγούς, κολόνες ή άλλα στοιχεία του Δικτύου τα οποία είτε βρίσκονται στο έδαφος είτε παρουσιάζουν εμφανείς ζημιές.

Παράλληλα, είχε εκδώσει οδηγία για την ασφαλή επανηλεκτροδότηση όλων των κτισμάτων, σημειώνοντας πως θα πρέπει να διασφαλιστεί η αρτιότητα των εσωτερικών εγκαταστάσεων καθώς και όλων των στοιχείων αυτής στον περιβάλλοντα χώρο (γραμμή πίνακα, μετρητής, γείωση).

Ο έλεγχος είναι απολύτως επιβεβλημένος προκειμένου τα κτίσματα να επανηλεκτροδοτηθούν, καθώς μια ανέλεγκτη ηλεκτρική εγκατάσταση, εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους για την ανθρώπινη ζωή όπως ηλεκτροπληξία πρόκληση πυρκαγιάς, ή/και καταστροφές συσκευών κλπ.

Στις περιπτώσεις που απαιτείται εκτέλεση εργασιών από τον ΔΕΔΔΗΕ για την επανασύνδεση, αυτή θα πραγματοποιείται μετά την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) την οποία θα πρέπει και να υποβάλλουν οι ενδιαφερόμενοι στην Εταιρία.

To κόστος των σχετικών ΥΔΕ θα καλυφθεί από την Πολιτεία με ανακοίνωση που θα ακολουθήσει από τα αρμόδια Υπουργεία.

Προς διευκόλυνση των πληγέντων για την υποβολή των αιτημάτων και προκειμένου να δοθεί προτεραιότητα στην επανηλεκτροδότησή τους, ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει τη δυνατότητα υποβολής των ΥΔΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html?type=1031