Από το μένος της κακοκαιρίας Daniel που έπληξε τη Θεσσαλία, καταστρέφοντας σπίτια, επιχειρήσεις  και αφανίζοντας δρόμους, δεν γλίτωσε ούτε το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο υπέστη και αυτό μεγάλες ζημιές

Μιλώντας στο δελτίο ο υφυπουργός Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος τόνισε ότι η πλήρης αποκατάσταση του δικτύου θα χρειαστεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως και έναν χρόνο. Αυτή τη στιγμή η μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα και αντίστροφα έχει διακοπεί.

Οι ζημιές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας που προκάλεσε η θεομηνία είναι τεράστιες και πλέον έχουν αποκοπεί επί της ουσίας οι μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και αντίστροφα.

Οι εικόνες από την αυτοψία του MEGA, μέσα από το ειδικό βαγονέτο, στο κατεστραμμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, αποκαρδιωτικές.

Οι μεγαλύτερες καταστροφές εντοπίζονται στις περιοχές, Γυρτώνη, στον Κράνωνα και τον Δομοκό. Ειδικά από Κράνωνα σε Δομοκό οι γραμμές έχουν ξηλωθεί από τις φονικές πλημμύρες.

Η μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα και αντίστροφα έχει διακοπεί.

Και όπως δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στην κάμερα του MEGA, η πλήρης αποκατάσταση του δικτύου θα χρειαστεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ενδεχομένως και έναν χρόνο.

Ο σχεδιασμός που προέβλεπε πως στις 19 Σεπτεμβρίου θα παραδιδόταν σε λειτουργία η τηλεδιοίκηση ανετράπη πλήρως.

Βομβαρδισμένο τοπίο θυμίζει ο σιδηροδρομικός σταθμός του Βόλου. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Hellenic train από την Παρασκευή που πέρασε, θα γίνονται δρομολόγια Αθήνα- Καλαμπάκα- Αθήνα αλλά από το Λιανοκλάδι μέχρι την Καλαμπάκα η μετακίνηση των επιβατών θα γίνεται με λεωφορεία.

Τα προβλήματα παραμένουν και στην Εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Λάρισας, όπου λειτουργεί μόνο μία λωρίδα ανά ρεύμα.