Η πρωτοποριακή και σύγχρονη κάλυψη της βραδιάς των εκλογών της 21ης Μαΐου από το MEGA δεν κέρδισε απλά το στοίχημα της τηλεθέασης, όπως αποτυπώθηκε στους πίνακες της Nielsen, αλλά προσέλκυσε παράλληλα και το ενδιαφέρον διεθνών οργανισμών της επικοινωνίας.

Η Promax, διεθνής οργανισμός που παρακολουθεί τη βιομηχανία του marketing στον χώρο των media, εκθείασε με ανάρτησή του στην επίσημη ιστοσελίδα του την εξαιρετική δουλειά του MEGA το βράδυ των εκλογών.

Όπως περιγράφεται στη δημοσίευση που αναρτήθηκε στα Hot Spots της Promax, η εκλογική βραδιά του MEGA ενέπνευσε έναν διαφορετικό αέρα στο εγχώριο μιντιακό σύστημα, επενδύοντας σε ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο για τα ελληνικά δεδομένα στούντιο, στο οποίο πέραν της ευρωπαϊκής φιλοσοφίας σε ό, τι αφορά στη διάταξη δημοσιογράφων και καλεσμένων, ξεχώρισαν τα υπερσύγχρονης τεχνολογίας γραφικά.

Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα σημειώνει πως «η ομάδα του τηλεοπτικού σταθμού MEGA στην Ελλάδα εργάστηκε πριν τις Εθνικές Εκλογές του 2023 προκειμένου να διανθίσει τα σκηνικά και τα γραφικά του καναλιού με μια μοντέρνα ματιά και αισθητική».

Η Promax κάνει ιδιαίτερη μνεία στην επαυξημένη εικονική πραγματικότητα και τα πρωτοποριακά γραφικά. Οι συντελεστές του MEGA δημιούργησαν «ένα εικονικό σκηνικό που προβαλλόταν στο εσωτερικό του ελληνικού κοινοβουλίου. Στο σκηνικό αυτό, τρισδιάστατα γραφικά αποτύπωναν ξεκάθαρα το Exit Poll, αλλά και τα αποτελέσματα για τους τηλεθεατές, με τη χρήση steady-cam και ασύρματου συστήματος εντοπισμού που εμφάνιζε τα γραφικά σε πραγματικό χρόνο».

Η ομάδα που συνέλαβε, υλοποίησε και έφερε εις πέρας το πρωτοποριακό εγχείρημα με τη σφραγίδα του MEGA, όπως αναφέρεται και στην ανάρτηση της Promax είναι:

Art/Creative Direction: Νίκος Τσιμούρης

Set Design/Direction: Δημήτρης Τσίγκος, Γιώργος Τέλος

VizRT AR Graphics: Δημήτρης Μπαρλέτης, Στάθης Νίκου

Graphics: Βαγγέλης Νάκας, Νώντας Κοντοπριάς, Μανώλης Χασάπης, Νίκος Τσιμούρης