Προβληματική είναι η εικόνα που εξακολουθούν να παρουσιάζουν οι σιδηρόδρομοι, λίγες μέρες μετά την επανεκκίνηση των δρομολογίων μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Χθες το απόγευμα, οι επιβάτες που ταξίδεψαν με το Intercity για Θεσσαλονίκη, ακινητοποιήθηκαν για περίπου τριάντα λεπτά μέσα στο τρένο στην περιοχή της Γυρτώνης, λίγα χιλιόμετρα από το σημείο του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη.

«Ξαφνικά άρχισε να πέφτει η τάση του ρεύματος, να σβήνουν φώτα, να μη λειτουργούν οι πρίζες. Μας είπαν ότι το πρόβλημα οφείλεται στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του ΟΣΕ, οπότε είναι κάτι που έχει να κάνει με τις κρατικές υποδομές, δεν έχει να κάνει με το τρένο ή την Hellenic train», αναφέρει επιβάτης στο MEGA

Ο πρόεδρος εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, απέδωσε αλλού το πρόβλημα. «Ακινητοποιήθηκε από βλάβη της μηχανής, ο ρυθμιστής έλξης που μίλησα από τη Θεσσαλονίκη, δεν είχαν πρόβλημα με το ρεύμα τους».

Ανεξάρτητα από τα αίτια, η ταλαιπωρία και η αγωνία των επιβατών ήταν μεγάλη, με το δρομολόγιο να φτάνει στον τελικό του προορισμό με καθυστέρηση 52 λεπτών.

Μπάρες «παγίδες» που αυτονομούνται

Οι μπάρες στην Πάτρα είναι κατεβασμένες. Οι οδηγοί ρισκάρουν και περνούν ανάμεσά τους καθώς, όπως λένε οι κάτοικοι, το σύστημα παραμένει χαλασμένο.

«Μπορεί να μην έχει περάσει το τρένο και να βλέπουμε καθοδική πορεία στο σύστημα και να πιστεύεις ότι έρχεται ή μπορεί να έχει περάσει το τρένο και αμέσως μετά να μην ακολουθεί την ανοδική πορεία να απελευθερωθεί το τρένο».

Την περασμένη Παρασκευή, ο προαστιακός πέρασε από αφύλαχτη διάβαση της Πάτρας με τις μπάρες ανεβασμένες.

«Κάποιες φορές δεν πέφτουν και αναγκάζονται οι ταξιτζίδες να έρθουν εδώ να κάνουν τον τροχονόμο».

Χρόνια προβλήματα και παραλείψεις πρέπει να επιδιορθωθούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα για να μπορούν οι επιβάτες να μπαίνουν σε ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μεταφοράς και να είναι πραγματικά ασφαλής.

Εργασίες επιδιόρθωσης στο κτίριο τηλεδιοίκησης της Λάρισας

Πυρετώδεις είναι οι εργασίες συντήρησης και επιδιόρθωσης του κτιρίου τηλεδιοίκησης της Λάρισας, που ένα μήνα πριν ήταν εγκαταλελειμμένο, με καλώδια να κρέμονται από τα ταβάνια.

Πλέον, οι εργασίες συντήρησης είναι καθημερινές, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι σε έναν μήνα θα είναι έτοιμο προς πλήρη λειτουργία.