Έγγραφο αποκαλύπτει πως γνώριζε, τελικά, να χειριστεί τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης, σε αντίθεση με τα όσα δήλωσε ενώπιον της ανακρίτριας κατά την απολογία του ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας, οι κινήσεις του οποίου οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Πιο συγκεκριμένα, σε έγγραφο που έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ΣΚΑΙ, έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις που έκανε ο μοιραίος σταθμάρχης όσες μέρες είχε βάρδια στο σταθμαρχείο της Λάρισας αλλά και το τι ακριβώς συνέβη τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου.

Ειδικότερα, στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου, λίγες μόνο ημέρες πριν το δυστύχημα, ο 59χρονος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας. Από τις 13, οι 4 είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποιεί τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός. Πρόκειται για κινήσεις που φανερώνουν πως ο 59χρονος γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης του σταθμού, σε αντίθεση με το επιχείρημα που προέβαλε ενώπιον της ανακρίτριας ότι δηλαδή δε γνώριζε να το χρησιμοποιεί.

Παράλληλα, στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε 18 κινήσεις που αφορούν την κίνηση των συρμών. Επίσης, στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου έχει καταγραφεί στη διάρκεια της βάρδιάς του 23 κινήσεις εκ των οποίων οι 5 είναι κινήσεις αυτόματης χάραξης, καθώς οι κινήσεις του σταθμάρχη διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, από 18 έως 39.

Μάλιστα, την 27η Φεβρουαρίου, ο σταθμάρχης πραγματοποίησε κινήσεις που αφορούν την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών.

Αναφορικά με το μοιραίο βράδυ του δυστυχήματος, στις 28 Φεβρουαρίου δηλαδή, αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από την στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης μέχρι και τις 01:39 π.μ όπου και είχε γίνει το δυστύχημα δεν καταγράφεται καμία κίνηση αφού όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.