Ο Γκαλάτσι-Γκαλάτσι παρατηρεί μέσα από την οθόνη του υπολογιστή του έναν πίνακα του Πικάσο ο οποίος ανήκει στη συλλογή του γάλλου φίλου του μεγαλοεπιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό. Μερικά λεπτά αργότερα σηκώνεται και κατευθύνεται στις τζαμαρίες της εμβληματικής κατοικίας. Οι δρόμοι, τα σπίτια μοιάζουν έρημα.

Μήπως τελικά οι ιδιοκτήτες τους εγκατέλειψαν την Εκάλη, τον Διόνυσο, την Πολιτεία και «μετανάστευσαν» στα χιονοδρομικά θέρετρα των Αλπεων; Επικρατεί απόλυτη ησυχία. Μόνο οι κηπουροί και άνδρες των συνεργείων, οι οποίοι προσπαθούν να διορθώσουν τις ζημιές που άφησε πίσω της η τρομερή κακοκαιρία βρίσκονται στα ανηφορικά δρομάκια ή μέσα στους κήπους.

Υπάρχουν εκείνοι που δεν επιθυμούν να βγουν από τα σπίτια τους (τραβούν μάλιστα τις κουρτίνες), οι νοσούντες και αυτοί που σπεύδουν να αναχωρήσουν για το εξωτερικό.

Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι και στο γοητευτικό Πριγκιπάτο του Αλβέρτου – χωρίς πολύ κόσμο αυτό το διάστημα – υπάρχουν πολλά κρούσματα της Covid-19.

Ανάμεσά τους αρκετοί Ελληνες που έχουν εγκλωβιστεί σε σουίτες ξενοδοχείων ή πολυτελή διαμερίσματα κοντά σε αυτά των Ριμπολόβλεφ, Μελνιτσένκο και Προτάσοφ.