Με την προσαρμοστικότητα καλά ενσωματωμένη στην κουλτούρα της η Coca-Cola Τρία Εψιλον, με 52 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, επιθυμεί να δημιουργήσει έναν οργανισμό ανθεκτικό στον χρόνο με εργαλεία, κουλτούρα και δεξιότητες για το αύριο. Γι’ αυτό δίνει προτεραιότητα και αφιερώνει πόρους στις δυνατότητες και στις ευκαιρίες που την κάνουν «Ετοιμη για το Μέλλον». Στη νέα εποχή λοιπόν, η εταιρεία εξελίσσεται επιταχύνοντας την ανάπτυξη προσηλωμένη πάντα στις εξής αρχές:

Να είναι ο καλύτερος συνεργάτης για τους πελάτες της. Η νέα δομή πωλήσεων που παρουσίασε φέτος η εταιρεία, εστιασμένη στη νέα εποχή και στις νέες ανάγκες, περιλαμβάνοντας μια άρτια καταρτισμένη ομάδα HoReCa για άριστη ενεργοποίηση σε 35.000 σημεία σε όλη τη χώρα, η υποστήριξη των αναγκών των πελατών της μέσα από αναπτυσσόμενα κανάλια, όπως το e-commerce, αλλά και το συνολικό πλάνο ενεργειών στήριξης για το HoReCa από την αρχή της πανδημίας, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτής της νοοτροπίας.

Να προσφέρει το πιο συναρπαστικό – και συνεχώς εξελισσόμενο – χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά, για κάθε περίσταση κατανάλωσης, 24/7. Ενα χαρτοφυλάκιο που διευρύνεται συνεχώς με νέα προϊόντα – όπως για παράδειγμα ο Costa Coffee – προσφέροντας νέες ευκαιρίες στους πελάτες της και νέες επιλογές στους καταναλωτές της.

Να αναπτύσσεται συνεχώς, στο πλαίσιο μιας αειφόρου εφοδιαστικής αλυσίδας, με καινοτόμες επενδύσεις και δράσεις για την κλιματική αλλαγή και την ανακύκλωση. Με δωρεά 1 εκατ. ευρώ η Coca-Cola Τρία Εψιλον ανέλαβε ανάδοχος αποκατάστασης και αναδάσωσης στην πυρόπληκτη περιοχή της Βαρυμπόμπης. Τα αντιπλημμυρικά έργα έχουν ήδη ξεκινήσει στην περιοχή, καθώς η εταιρεία έχει αντιληφθεί τον επείγοντα χαρακτήρα υλοποίησής τους. Και μάλιστα, η δωρεά αυτή ενισχύθηκε και από την Coca-Cola Hellas με επιπλέον 800.000 ευρώ, επεκτείνοντας την περιοχή αποκατάστασης, η οποία πλέον ξεπερνά τα 3.900 στρέμματα.

H δωρεά συνδέεται με την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και τη δέσμευση για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2040, ώστε να αποφύγουμε παρόμοιες καταστροφές στο μέλλον. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας και ενέργειας χαμηλών εκπομπών άνθρακα, την πορεία προς μια κυκλική προσέγγιση στις συσκευασίες, με χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα, αυξάνοντας τη χρήση rPET, επιλογές χωρίς συσκευασία, καθώς και καταργώντας τα πλαστικά στη δευτερογενή συσκευασία.

Η δυναμική ανάπτυξη της Coca-Cola Τρία Εψιλον στην Ελλάδα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επίτευξη στόχων βιωσιμότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία από τις σημαντικότερες επενδύσεις που υλοποίησε το 2021, ύψους €4 εκατ., αφορά την κατάργηση της πλαστικής μεμβράνης στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου μέσω του νέου τύπου συσκευασίας KeelClip™, μια πρωτοβουλία που υλοποιείται για πρώτη φορά στον κλάδο των μη αλκοολούχων ποτών αλλά και συνολικά στη χώρα μας. Είναι μια κίνηση που αναδεικνύει την προσήλωσή της στο όραμα για «Εναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» και τη συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που βγάζει στην αγορά, τις δράσεις της για τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων και την προώθηση της κυκλικής οικονομίας.

Παράλληλα, έχει αναλάβει δράση, τόσο ως εταιρεία όσο και κινητοποιώντας τον κλάδο της, για την επίτευξη των στόχων συλλογής και ανακύκλωσης συσκευασιών στη χώρα μας, που προβλέπουν συλλογή και ανακύκλωση 90% των πλαστικών συσκευασιών ποτών μέχρι το 2030. Για την Coca-Cola Τρία Εψιλον ένα ενιαίο, αποτελεσματικό και διαφανές σύστημα εγγυοδοσίας που καλείται να οργανώσει και να λειτουργήσει ο κλάδος μπορεί και οφείλει να εκπληρώσει αυτόν τον στόχο και συμμετέχει στην κοινή Συντονιστική Επιτροπή των Παραγωγών Αναψυκτικών και Ζυθοποιών για την Εγγυοδοσία ώστε να συμβάλει στον σχεδιασμό του καλύτερου δυνατού και πλέον αποτελεσματικού συστήματος.

Συνεχείς είναι και οι επενδύσεις της εταιρείας στην εξέλιξη της παραγωγικής της δραστηριότητας στη χώρα με επίκεντρο το Σχηματάρι Mega-Plant, το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών. Εν μέσω πανδημίας, ξεκίνησε στο Σχηματάρι Mega-Plant η παραγωγή του ενεργειακού ποτού Monster. Μια επένδυση €3 εκατ., που ενισχύει την εγχώρια παραγωγή αλλά και την εξαγωγική δραστηριότητα.

Η εταιρεία επενδύει συνεχώς και στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των ανθρώπων της. Η αξιοποίηση του augmented reality στη διαχείριση αποθήκης με τη λειτουργία Vision Picking, η υλοποίηση virtual reality εκπαιδεύσεων για την ομάδα πωλήσεων και η εκπαίδευση των πελατών της στη χρήση ψηφιακών μέσων και εργαλείων είναι μόνο μερικά παραδείγματα από τις ενέργειες που υλοποιεί η εταιρεία.

Να καλλιεργεί συνεχώς τις δεξιότητες των ανθρώπων της, δημιουργώντας για αυτούς σήμερα το εργασιακό περιβάλλον του αύριο. Η εξέλιξη, η ενδυνάμωση και η ευεξία των ανθρώπων παραμένουν πάντα στο επίκεντρο για την εταιρεία, που αντιλήφθηκε πολύ γρήγορα μέσα στην περίοδο της COVID ότι οι ενδυναμωμένες ομάδες μπορούν να δουλεύουν από παντού με απόλυτη προσήλωση σε αυτό που κάνουν. Η εταιρεία έχει υιοθετήσει μια νέα εργασιακή νοοτροπία ανάπτυξης που στηρίζεται στην αμφίδρομη εμπιστοσύνη. Υλοποιεί για τους εργαζομένους των γραφείων ένα μοντέλο που δίνει τη δυνατότητα επιλογής υβριδικής εργασίας μέχρι και 2 ημέρες την εβδομάδα από το σπίτι, εφόσον το επιθυμούν, παρέχοντας επιπλέον τον απαραίτητο εξοπλισμό.

Να κερδίζει έμπρακτα την εμπιστοσύνη των κοινοτήτων, με στοχευμένα προγράμματα, όπως το Empowered. H νέα κοινωνική πλατφόρμα Empowered που υλοποιεί μαζί με την Coca-Cola Hellas και με στρατηγικό συνεργάτη το kariera.gr έχει ως στόχο να προσφέρει δωρεάν σήμερα πρόσβαση στις δεξιότητες του αύριο για χιλιάδες επαγγελματίες HoReCa, αλλά και νέους και γυναίκες, βοηθώντας τους να ενισχύσουν τις υπάρχουσες δεξιότητές τους και να αποκτήσουν νέες με βάση τις νέες τάσεις και ανάγκες της νέας εποχής. Στόχος της πλατφόρμας να προσφέρει upskilling και reskilling σε 10.000 άτομα.