Ο μεγαλοεφοπλιστής, μεγαλογαιοκτήμων Ντίντης Ευπαλίδης εγκαταλείπει την προσπάθεια, να κόψει δηλαδή με το βαρύτιμο ασημένιο μαχαίρι κομμάτι του γλυκού. Ανοίγει το χειροποίητο από δέρμα καμήλας κουτί με τα πούρα του. Ανάβει ένα από αυτά.

Στη συνέχεια πληροφορεί τους υπόλοιπους επτά καλεσμένους οι οποίοι μοιράζονται το τραπέζι μαζί του (το δείπνο περιελάμβανε εξαιρετικά διακοσμημένες ροτόντες των οκτώ) ότι ο νεόπλουτος εφοπλιστής δεν είναι ιδιαίτερα γαλαντόμος. Σύμφωνα με τον κ. Ευπαλίδη, του αρέσει να «σκάει» διάφορα πυροτεχνήματα, προσπαθώντας να εντυπωσιάσει τους γύρω του. Ακριβώς όπως αυτά που «έβγαιναν» από υπερπολυτελή θαλαμηγό η οποία ήταν αγκυροβολημένη στη Βουλιαγμένη.

Η αλήθεια είναι ότι μετά τα ιδιωτικά δείπνα στις βεράντες του Matsuhisa Athens και του Beef Bar (με αναμμένες τις σόμπες) μέσα στον χειμώνα, τα luxury yachts έχουν την τιμητική τους. Υπάρχουν εκείνοι οι οποίοι πιστεύουν ότι ο κορωνοϊός όταν βρίσκεσαι κοντά στη θάλασσα δεν είναι τόσο επικίνδυνος. Ταξιδεύει λένε μαζί με τα… κύματα. Η συζήτηση επανέρχεται στα ζωγραφισμένα ταβάνια του Caravaggio και τη δύναμη της τέχνης.

Τα έργα μεγάλων μορφών της τέχνης τα οποία μπορούν να εκτινάξουν, εφόσον φιλοξενούνται εκεί, την τιμή ενός «ανακτόρου» που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κατοικία. Μια κατοικία για nobles (λίγοι υπάρχουν πλέον) ή νεόπλουτους. Το art world πάντως είναι αυτό που απασχολεί τώρα τις συζύγους ελλήνων ισχυρών επιχειρηματιών και εφοπλιστών.