Η χρυσή αλυσίδα με τους κρίκους και την υπογραφή του οίκου Bvlgari είχε «τυλίξει» με την πολύτιμη θαλπωρή της τον λεπτεπίλεπτο αριστερό αστράγαλο της Θέκλας. Το χρώμα του ήλιου στις πιο «αστραφτερές» στιγμές του εμβληματικού ιταλικού brand έκανε μια άκρως εντυπωσιακή αντίθεση με τα κατάλευκα σανδάλια D-Squared.

Το τακούνι-βελόνα από τα παπούτσια των καναδικής καταγωγής σχεδιαστών, οι οποίοι περνούν τα καλοκαίρια τους στη Μύκονο, επιδεικνύοντας μάλιστα σημαντική επιχειρηματική δραστηριότητα, χτύπησε με δύναμη πάνω στο λευκό και μπλε πλακόστρωτο του mansion.

Η παιδική μου φίλη είδε ξαφνικά το τακούνι, που μοιάζει με φονικό στιλέτο, να «παγιδεύεται» ανάμεσα στις πέτρες τύπου αχιβάδα που κοσμούσαν το πάτωμα. Η θεραπαινίς Καντελλάρια έσπευσε να τη βοηθήσει.

Λίγα λεπτά αργότερα η Θέκλα, εξουθενωμένη από τη μικρή αλλά «σκληρή» αυτή περιπέτεια, ξάπλωσε στην ξύλινη, χειροποίητη σεζλόνγκ, σχεδόν ίδια με αυτές του αγαπημένου της πασίγνωστου beach bar.

Δίπλα σε ένα διάφανο τραπεζάκι ήταν τοποθετημένο το βιβλίο του νομπελίστα συγγραφέα Ερνεστ Χέμινγκγουεϊ με τίτλο «Για ποιον χτυπάει η καμπάνα». Χαμογέλασα πονηρά. Η Θέκλα μπέρδευε πάντα τον τίτλο του βιβλίου του μεγάλου Ερνεστ με αυτόν της black & white ελληνικής ταινίας «Για ποιον χτυπάει η κουδούνα».

Η θεραπαινίς Καντελλάρια ξεσκόνισε με ένα μεγάλο ροζ φτερό το βιβλίο του μυθικού συγγραφέα που λάτρεψε τα νησιά της Καραϊβικής, το Παρίσι και τη Βενετία. Η Θέκλα δεν άνοιγε ποτέ το συγκεκριμένο βιβλίο, όπως και πολλά άλλα που είχε τοποθετήσει στις λευκές βιβλιοθήκες του Mykonian mansion.

Γενικά βαριόταν να «βυθιστεί» στις σελίδες των βιβλίων που έσπευδε να αγοράσει άνθρωπος o οποίος γνωρίζει καλά γύρω από τους κορυφαίους συγγραφείς. Προτιμούσε να τα παραδίδει στο φτερό ξεσκονίσματος της Καντελλάριας.

Υπήρχε κίνδυνος να «μεταμορφωθούν» σε κατοικία για πλήθος από ζωύφια αν η πτωχή, πλην τιμία θεραπαινίς δεν έσπευδε να τα «χαϊδέψει» απαλά με το φτερό της. Ξαφνικά τα ψηλά, λευκά κατάρτια ενός ιστιοφόρου μού τράβηξαν την προσοχή. Το «Α» του ρώσου κροίσου Μελνιτσένκο έκανε την εμφάνισή του στα τιρκουάζ νερά του Αιγαίου. Ακολούθησε το λαμπερό «Badis» των ναυπηγείων Perini Navi.