Άνοιξε ο δρόμος για τη δημιουργία μιας νέας στέγης τεχνών στο Χαλάνδρι, μετά από τη σχετική έγκριση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, στις 3 Ιουνίου 2021, χρηματοδότησης ύψους 5,5 εκατ. ευρώ για την αποπεράτωση των εργασιών στο εμβληματικό κτίριο «Νόμπελ».

Το ημιτελές τριώροφο κτίσμα των 2.555,92 τ.μ., που διαθέτει αίθουσα εκδηλώσεων μεγάλης χωρητικότητας και υπόγειους χώρους στάθμευσης 939,31 τ.μ., αγοράστηκε από το Δήμο Χαλανδρίου το 2015 προκειμένου να αποκτήσει το Χαλάνδρι στεγασμένη πολιτιστική υποδομή.

Έξι χρόνια αργότερα εξασφαλίζεται η χρηματοδότηση και όλα δείχνουν πως το ημιτελές ακίνητο θα ολοκληρωθεί για να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην ευρύτερη περιοχή.

Μπορεί να πέρασε καιρός αλλά ο δήμος Χαλανδρίου κατάφερε να εντάξει ένα πράγματι εμβληματικό έργο στο βιογραφικό του και πρέπει να του αναγνωριστεί.

Στα μεγάλα πλεονεκτήματα του «Νόμπελ» συγκαταλέγεται εκτός από τη διαμορφωμένη αίθουσα εκδηλώσεων με εκατοντάδες θέσεις και η  προσβασιμότητά του, δεδομένου ότι ο χώρος βρίσκεται πολύ κοντά στο σταθμό μετρό «Χαλάνδρι» και μόλις 280 μέτρα από την οδό Δ. Πλακεντίας.

Σχολιάζοντας την εξασφάλιση της χρηματοδότησης για την ανακατασκευή του «Νόμπελ», ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος σημείωσε: «Ένα ακόμα μεγάλο έργο παίρνει σειρά προς υλοποίηση και μάλιστα χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση των δημοτών.

Στο Χαλάνδρι των 90.000 κατοίκων ο Πολιτισμός και η Τέχνη θα αποκτήσουν μια νέα στέγη, αντάξια της πολιτιστικής διαδρομής και της δραστηριότητας των ανθρώπων του.» Σημειώνεται ότι το κτίσμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε το 2008 αγοράστηκε έναντι 1,450 εκατ. Ευρώ σε μια καλή οικονομικά συμφωνία για τον δήμο Χαλανδρίου όπως ισχυρίζονται γνώστες της αγοράς.

Είναι πολύ σημαντικό που θα υπάρχει υπόγειος χώρος στάθμευσης στη Στέγη Τεχνών αφού οι πάντες γνωρίζουν το τεράστιο πρόβλημα της στάθμευσης στο δήμο.

Μάλιστα οι κάτοικοι της περιοχής διαμαρτύρονται διότι δεν έχουν ελεύθερα πεζοδρόμια να περπατήσουν στη πόλη, πέραν των πεζόδρομων όπου εκεί έγινε πράγματι πολύ καλή δουλειά.  Συνολικά η πόλη κατά την άποψη μας χρειάζεται νέα κυκλοφοριακή μελέτη διότι τα μποτιλιαρίσματα είναι καθημερινό φαινόμενο.