Ο πίνακας που «γέρνει»

Ο Γκαλάτσι-Γκαλάτσι φρόντισε να ενημερώσει τον ιδιοκτήτη γύρω από τα νέα, υπερσύγχρονα συστήματα που κρατούν ανέπαφα τα έργα τέχνης, όταν τα yachts κάνουν… τρελές κουνιαμπέλες.

Το cuff του Dior «τυλίγει» με το ογκώδες, αρχαιοελληνικό design του το δεξί μου χέρι. Το ολομέταξο μαντίλι του γαλλικού ιστορικού οίκου που άφησε το στίγμα του στην Ελλάδα μέσα από ένα φαντασμαγορικό show της νέας του κολεξιόν στο Καλλιμάρμαρο, φωτογραφίσεις σε αρχαιολογικούς χώρους, πολλούς ξένους που έφθασαν ειδικά για το γεγονός και μια τεράστια – αυτό είναι το πιο σημαντικό – προβολή για τη χώρα μας σε εξαιρετικά δύσκολες εποχές.

Το έργο του Σεζάν σε μια μεγάλη τρικυμία έπεσε από τον τοίχο στο κυρίως σαλόνι του sailing yacht «Golden». Ο Γκαλάτσι-Γκαλάτσι φρόντισε να ενημερώσει τον ιδιοκτήτη γύρω από τα νέα, υπερσύγχρονα συστήματα που κρατούν ανέπαφα τα έργα τέχνης, όταν τα yachts κάνουν… τρελές κουνιαμπέλες.

Η Θέκλα αδιαφορούσε για τη συζήτησή μας. Περιεργαζόταν τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει με τη Maria-Grazia Chiuri στο lobby της Μεγάλης Βρεταννίας αλλά και στο κλασικό εστιατόριο Διόνυσος-Zonars, κάτω ακριβώς από την Ακρόπολη.

Τα επιτελικά στελέχη του ιστορικού οίκου αλλά κυρίως ελληνίδες κορυφαίες πελάτισσες του υπερπολυτελούς brand απόλαυσαν μεσογειακές σπεσιαλιτέ, καλεσμένες της Madame Ελέν Πουαριέ. Τα φορέματα, ταγέρ, παπούτσια και αξεσουάρ του οίκου, με το εμβληματικό D πάνω στις τσάντες να αστράφτει στον ήλιο, δημιουργούσαν ένα σύννεφο υπέρτατης, ονειρικής πολυτέλειας…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk