Στην ανάρτηση του Αλέξη Τσίπρα στο facebook για τριτοκοσμικές εικόνες στην Ελλάδα των «αρίστων» με αφορμή τα όσα συμβαίνουν με την τηλεκπαίδευση, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ πως επενδύσει στην καταστροφή.

Τιτάνια προσπάθεια

Ο Στέλιος Πέτσας έκανε λόγο για «τιτάνια προσπάθεια» υποστηρίζοντας πως «αυτό που κάνει σήμερα η Ελλάδα με την τηλεκπαίδευση είναι κάτι που δεν το κάνουν πολλές χώρες».

Συγκεκριμένα ο κ. Πέτσας ερωτηθείς σχετικά την κριτική του κ. Τσίπρα για φιάσκο με την τηλεκπαίδευση απάντησε:

«Συνεχώς, απ’ όλες τις τοποθετήσεις του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, φαίνεται μια αγωνία να επενδύσει σε μια καταστροφή. Να καταρρεύσει το Σύστημα Υγείας για
να κερδίσει μικροπολιτικά οφέλη, αδιαφορώντας για τον πόνο των ανθρώπων.

Να καταρρεύσει το σύστημα της τηλεκπαίδευσης, αδιαφορώντας για το αν θα μείνουν πίσω οι μαθητές μας. Να καταρρεύσει το ένα, να καταρρεύσει το άλλο. Μια εποικοδομητική πρόταση δεν έχουμε δει από την Αξιωματική Αντιπολίτευση. Και γι’ αυτό τον λόγο περιθωριοποιείται συνεχώς στη συνείδηση των πολιτών.

Αυτό που έχει σημασία, όμως, να ξέρουν οι πολίτες είναι ότι αυτό που κάνει σήμερα η Ελλάδα με την τηλεκπαίδευση είναι κάτι που δεν το κάνουν πολλές χώρες. Είναι μια τιτάνια προσπάθεια που έχει πολλά θετικά αποτελέσματα.

Πλεονέκτημα

Κατ’ αρχάς, διατηρεί σε επαφή τον μαθητή με τον δάσκαλό του και με τους συμμαθητές του. Δεύτερον, εξοικειώνει τα παιδιά μας με νέες τεχνολογίες και τρίτον έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να δώσει το υπόβαθρο, για να ξαναπιάσουν οι μαθητές το νήμα των μαθημάτων τους χωρίς να υπάρχει πολύ μεγάλο διάστημα απουσίας από την εκπαίδευση. Αυτά τα αγνοεί ο κ. Τσίπρας όταν επενδύει στην καταστροφολογία.

Και ορισμένα αριθμητικά στοιχεία αποδεικνύουν πόσο μεγάλο είναι αυτό το έργο και πόσο τιτάνια είναι η προσπάθεια όλων, μαθητών και εκπαιδευτικών, στους οποίους θα μπορούσαμε να πούμε ένα ευχαριστώ αντί να επενδύουμε συνέχεια στην καταστροφολογία.

Να σας πω κάποια νούμερα ενδεικτικά: Χθες, για παράδειγμα, είχαμε στα Δημοτικά και στα Νηπιαγωγεία της χώρας περισσότερα από 47.000 τμήματα. Πάνω από 700.000 μαθητές περίπου αντιστοιχούν σε αυτά τα τμήματα. Είχαμε σήμερα το πρωί 36.000 τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου, χωρίς προβλήματα.

Τα όποια προβλήματα υπάρχουν σε πλατφόρμες αυτής της μορφής αντιμετωπίζονται καθημερινά και επιλύονται. Πρέπει όλοι να έχουμε στο μυαλό μας τον στόχο: Να προσφέρουμε τις υπηρεσίες που πρέπει στους μαθητές μας, με τον τρόπο που πρέπει. Ας κοιτάμε, λοιπόν, να βελτιώνουμε το σύστημα, παρά να επενδύουμε συνεχώς στην καταστροφή».