Πώς σχολιάζουν πολιτικοί την επιστροφή των χρημάτων από την Alter Ego Media

Σε μια κίνηση που σηματοδοτεί τη σημασία της ανεξαρτησίας του Τύπου και της υποχρέωσης των Μέσων Ενημέρωσης να ενημερώνουν τους πολίτες, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, τα έντυπα και τα ψηφιακά Μέσα του ομίλου «Alter Ego Media» επέστρεψαν την Τετάρτη στο κράτος τα ποσά από την διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

Για την κίνηση ουσίας και συμβολισμών της Alter Ego Media που επέστρεψε τα ποσά της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», μίλησαν στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο βουλευτής της ΝΔ Θάνος Πλεύρης, το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βέττας, ο γραμματέας του ΚΙΝΑΛ Μανώλης Χριστοδουλάκης και το μέλος του Πολιτικού Γραφείου του ΚΚΕ Μάκης Παπαδόπουλος.

Σε μια κίνηση που σηματοδοτεί τη σημασία της ανεξαρτησίας του Τύπου και της υποχρέωσης των Μέσων Ενημέρωσης να ενημερώνουν τους πολίτες, οι τηλεοπτικοί σταθμοί, τα έντυπα και τα ψηφιακά Μέσα του ομίλου «Alter Ego Media» επέστρεψαν την Τετάρτη στο κράτος τα ποσά από τη διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

Οι καλεσμένοι της εκπομπής σχολίασαν την κίνηση ουσίας και συμβολισμού του Ομίλου.

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε πως η θέση του ΚΚΕ είχε ήδη δηλωθεί με τροπολογία που είχε καταθέσει, και στην οποία ζητούσε όλα τα μηνύματα που αφορούσαν στην προστασία από τον κορωνοϊό να είναι δωρεάν στα ΜΜΕ. Ταυτόχρονα ζητούσε να υπάρχει αναδρομικός έλεγχος σε όλα τα μέσα ενημέρωσης με την οποία θα αποδεικνυόταν τι ακριβώς συμβαίνει. Κανένα άλλο κόμμα δεν υιοθέτησε την τροπολογία, είπε.

«Πρώτοι εμείς στο ΚΙΝΑΛ ζητήσαμε να έρθει στο φως η λίστα με τα ποσά του ελληνικού λαού που δόθηκαν στα ΜΜΕ, αλλά και τα κριτήρια με τα οποία δόθηκαν» είπε ο κ. Χριστοδουλάκης. Όπως διαπιστώθηκε εν τέλει, δεν υπήρξαν αντικειμενικά κριτήρια. «Δεν μπορεί η κυβέρνηση με τα λεφτά του ελληνικού λαού να κάνει επικοινωνιακή πολιτική και να στήνει κατασκευασμένους «Μεσσίες» για να περνά τα πολιτικά της θέματα».

Ο κ. Βέττας χαρακτήρισε πολύ σημαντική την απόφαση να μεταδίδονται δωρεάν τα μηνήματα για την προστασία από τον κορωνοϊό. «Νομίζω πως τόσο η ιδιοκτησία όσο και το κανάλι στάθηκαν εξαιρετικά σε αυτό το ζήτημα» είπε χαρακτηριστικά. «Και αυτό, νομίζω αποτελεί τιμή για εσάς» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Ο κ. Πλεύρης υπερασπίστηκε τη σημασία της καμπάνιας για την ενημέρωση του πολίτη για τον κορωνοϊό για την οποία, όπως είπε, δόθηκαν τα συγκεκριμένα χρηματικά ποσά.

Από εκεί και πέρα αναγνώρισε σημαντικό ως κίνηση, ένας Όμιλος να «επιστρέφει στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης χρήματα στο Δημόσιο, τα οποία είχε λάβει με κριτήρια απολύτως αντικειμενικά».

Πολιτική
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk