Εξαιρούνται από την απαγόρευση διενέργειας τεχνικού ελέγχου τα μεταχειρισμένα εισαγωγής αστικά λεωφορεία, που πρόκειται να συνάψουν συμβάσεις με το υπεραστικό ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ, με απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Κατά τη διενέργεια του τεχνικού ελέγχου σε ΚΤΕΟ, που διαθέτουν εγκεκριμένη αδειοδοτημένη αυτόματη γραμμή τεχνικού ελέγχου βαρέων οχημάτων, θα πρέπει να ελέγχονται αν τα συγκεκριμένα οχήματα ανήκουν στα ΚΤΕΛ των Περιφερειακών Ενοτήτων Θεσσαλονίκης, Σερρών, Κιλκίς και Χαλκιδικής και θα δηλώνεται υπεύθυνα από τους εκπροσώπους των προαναφερόμενων ΚΤΕΛ ότι πρόκειται να εξυπηρετήσουν τον συγκεκριμένο σκοπό.
Η απόφαση, κατ’ εξαίρεση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης, ελήφθη προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η τρέχουσα διαδικασία ενίσχυσης του στόλου του ΟΑΣΘ, με δεδομένο ότι η διενέργεια του τεχνικού ελέγχου είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ταξινόμηση των συγκεκριμένων οχημάτων.
Υπενθυμίζεται ότι για να ενισχυθεί άμεσα ο στόλος του ΟΑΣΘ υπεγράφη σύμβαση με τα ΚΤΕΛ, προκειμένου να αναλάβουν το 1/3 του συγκοινωνιακού έργου της πόλης. Συνολικά, η σύμβαση προβλέπει 100 νέα λεωφορεία, εκ των οποίων τα 65, βάσει σχεδιασμού, θα είναι διαθέσιμα την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου για να καλύψουν 14 γραμμές.
Σημειώνεται ότι με την υλοποίηση της σύμβασης, το κόστος ανά χιλιόμετρο στα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα από τον ΟΑΣΘ θα μειωθεί από 3,93 ευρώ / χιλιόμετρο σε 1,43 ευρώ. Δηλαδή το ελληνικό δημόσιο θα εξοικονομήσει περίπου 23.000.000 ευρώ.