Τα πρώτα 6 νέα αεροσκάφη της Airbus, από την τεράστια επένδυση των 6 δις. δολαρίων σε τιμές καταλόγου, θα πετάξουν μέσα στο 2020, ενισχύοντας το θερινό πρόγραμμα της Aegean. Κλείνοντας τα 20 χρόνια παρουσίας της, η αεροπορική εταιρεία που έχει υπερδιπλασιάσει το μέγεθός της μέσα στα τελευταία 5 χρόνια, αυξάνει κατά 1,5 εκατ. τις διαθέσιμες θέσεις της για τη νέα χρονιά, εκ των οποίων 1,1 εκατ. εξωτερικού, βάζοντας τη Θεσσαλονίκη στην πρώτη θέση.

Συνολικά, η εταιρεία προσθέτει 11 νέα δρομολόγια στο συνολικό της πρόγραμμα σε διεθνείς προορισμούς από τις βάσεις της  Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και την νέα βάση της Κέρκυρας. Ταυτόχρονα εντάσσει 3 νέους προορισμούς στο δίκτυό της από Μπέρμινχαμ, Πάφο, Μπιλμπάο. Παράλληλα, σχεδιάζει αύξηση της χωρητικότητας σε επιπλέον 47 δρομολόγια εξωτερικού, προσθέτοντας συνολικά 1,1 εκατ. θέσεις στην ετήσια δραστηριότητά της και φτάνοντας έτσι τις 11,4 εκατ. θέσεις συνολικά.

Στοίχημα η ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης

«Η Θεσσαλονίκη είναι στην καρδιά μας. Δεν την εγκαταλείψαμε ποτέ, ούτε μέσα στην κρίση» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, κ. Γρηγόρης Γερογιάννης, παρουσιάζοντας το πλάνο εξωστρέφειας και αναπτυξιακής δυναμικής της Θεσσαλονίκης.

Έξι νέα δρομολόγια εξωτερικού εντάσσονται στο θερινό πρόγραμμα από τη Θεσσαλονίκη προς Βαρκελώνη, Βρυξέλλες, Ρώμη, Μιλάνο, Ζυρίχη, Βερολίνο, καθώς και 2 δρομολόγια εσωτερικού. Οι διαθέσιμες θέσεις αυξάνονται κατά 25%, ενώ δημιουργείται και νέο lounge 500m2 για την αναβάθμιση της εμπειρίας των επιβατών.

Χαιρετίζοντας την εκδήλωση, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας, δήλωσε υπερήφανος που η χώρα διαθέτει έναν αερομεταφορέα σαν τη Aegean γιατί είναι εκτός άλλων και πρέσβης της χώρας στο εξωτερικό. Συμβάλλει στην ενίσχυση της καλής εικόνας της χώρας και γιατί συνδέει όχι μόνο όλη την Ελλάδα αλλάα και με χώρες του εξωτερικού.

1,5 εκατ. επιπλέον θέσεις το 2019 

Με σημαντική αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων θέσεων που φτάνει τις 19,2 εκατ. θέσεις, 1,5 εκατ. περισσότερες σε σύγκριση με το 2019, η Aegean θα επιχειρεί τη νέα χρονιά σε 155 προορισμούς με 65 αεροσκάφη, συμπεριλαμβανόμενων και των πρώτων 6 Airbus της οικογένειας A320/321neo που αναμένονται κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η αναπτυξιακή στρατηγική της AEGEAN για το 2020, βασίζεται σε τρεις βασικούς άξονες. Τη διεύρυνση της δραστηριότητας και επέκταση της παρουσίας της στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη λειτουργία Βάσης από την Κέρκυρα, φτάνοντας πλέον τις 8 βάσεις. Τη σταθερή συνεχιζόμενη επένδυση και εστίαση στον κύριο κόμβο της Αθήνας και τη σταθερή προσήλωση στην προσπάθεια επέκτασης της τουριστικής περιόδου.

Νέα βάση στην Κέρκυρα -Νέοι προορισμοί στην Αθήνα

Παράλληλα, με στόχο τη διεύρυνση κάλυψης των μεγάλων τουριστικών αγορών η AEGEAN δημιουργεί βάση στην Κέρκυρα, την 8η βάση της σε Ελλάδα και Κύπρο. Για το 2020 ξεκινά από εκεί το πρώτο δρομολόγιο τακτικών πτήσεων Κέρκυρα-Παρίσι και 12 προορισμοί charter πτήσεων, προσφέροντας επιπλέον 95.000 θέσεις σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και συμβάλλοντας στην εξυπηρέτηση των αναγκών του τουρισμού του νησιού.

Το 2020 η σημαντική αύξηση χωρητικότητας στο δίκτυο της Αθήνας θα προέλθει, για άλλη μια φορά, από την προσφορά μεγαλύτερης συχνότητας υπαρχόντων δρομολογίων, τη διεύρυνση του διαστήματος εξυπηρέτησης περισσότερων προορισμών και την προσθήκη τεσσάρων νέων προορισμών (Μπιλμπάο, Νυρεμβέργη, Πάφος, Μπέρμινχαμ) .

«Το 2020  αποτελεί για την AEGEAN αφετηρία για ακόμη περισσότερες επενδύσεις στο δίκτυο και τη συνολική δραστηριότητά μας από τις 8 πλέον βάσεις μας σε Ελλάδα και Κύπρο. Με 11 νέα δρομολόγια, 1,5 εκ. επιπλέον θέσεις 19,2 εκατ. διαθέσιμες θέσεις συνολικά, και φυσικά με την παραλαβή των πρώτων 6 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo δημιουργούμε παράλληλα νέο μίγμα ανάπτυξης για την εταιρεία μας. Φέτος, παράλληλα με την ανάπτυξη της Αθήνας  η ενίσχυση της Θεσσαλονίκης, αλλά και η νέα βάση στην  Κέρκυρα βρίσκονται στο επίκεντρο του προγράμματός μας. Πιστεύουμε ότι μέσα από τον επιχειρησιακό σχεδιασμό μας, αλλά και τις συμπράξεις και συνεργασίες που υλοποιούμε με φορείς των πόλεων και των περιοχών της χώρας, σταδιακά διαμορφώνουμε το κατάλληλο προϊοντικό μείγμα για τη διάχυση του τουρισμού αλλά και την ενίσχυση των ποιοτικών του χαρακτηριστικών» ανέφερε ο κ. Γερογιάννης.