Ελληνική σειρά

«Αγριες μέλισσες»

ΑΝΤ1, 22.45

Ο Κυπραίος εκφράζει τον έρωτα του στην Μυρσίνη. Είναι όμως αληθινά τα αισθήματά του ή ακόμα ένα κόλπο στα διπρόσωπα σχέδια του; Την ίδια ώρα ο Νικηφόρος ξεκαθαρίζει στην Ελένη πως θα παντρευτεί την Ασημίνα χωρίς να διεκδικήσει για προίκα τα χωράφια τους, προκαλώντας την οργή του Δούκα. Θα κάνει πράξη τις απειλές του και θα τον διώξει απ’ το σπίτι και απ’ την περιουσία του; Παράλληλα ο Νέστορας είναι βαριά άρρωστος με τον Κυπραίο να στέκεται στο πλευρό του. Η Δρόσω μαγεύεται απ’ τα λόγια ενός άντρα που απαγορεύεται να ερωτευτεί, ενώ ο Δούκας και ο Μιλτιάδης δέχονται μια ανεπάντεχη επίσκεψη απ’ το  Παρίσι. Της αδερφής τους, της Ανέτ Ρουσσώ, η οποία έρχεται αποφασισμένη να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, οριστικά.

 

Ξένες ταινίες

«Δουνκέρκη» (Dunkirk)

STAR, 21.00

Από την πρώτη κιόλας σκηνή της ταινίας όταν βλέπουμε εγγλέζους φαντάρους κινηματογραφημένους πλάτη να περπατούν ήσυχα – σχεδόν σε αργή κίνηση – στους δρόμους της Δουνκέρκης, την ώρα που προπαγανδιστικά φυλλάδια κυματίζουν απειλητικά στον αέρα, μου έγινε σαφές ότι η τελευταία ταινία του Κ. Νόλαν, πρώτον, δεν θα είναι μια συνηθισμένη εμπειρία «κινηματογραφικού πολέμου» και, δεύτερον, θα αποκτήσει μια θέση στην ανθολογία του είδους. Και όντως, αυτή η αποστασιοποιημένη αναπαράσταση της σωτηρίας δεκάδων χιλιάδων στρατιωτών των Συμμάχων εν έτη 1940 στη Δουνκέρκη, αποκτά μια θέση στις κορυφαίες ταινίες πολέμου μαζί με τo «Προγεφύρωμα Σφαγής» (Α walk in the sun) του Λούις Μάιλστοουν, τη «Διάσωση του στρατιώτη Ράιαν» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, το «Πλατούν» του Ολιβερ Στόουν, το «Fury» του Ντέιβιντ Αγιερ και την «Αποκάλυψη τώρα!» του Φράνσις Κόπολα. Παίζουν: Μαρκ Ράιλανς, Κίλιαν Μέρφι, Κένεθ Μπράνα. (HΠΑ/ Αγγλία/ Ολλανδία/ Γαλλία, 2017, 95’)

 «Φθινόπωρο στη Νέα Υόρκη» (Autumn in New York)

ΕΡΤ2, 23.00

Ο φανατικός εργένης Ρίτσαρντ Γκιρ ερωτεύεται την κατά πολύ νεότερή του Γουϊνόνα Ράιντερ αλλά η ιστορία τους θα έχει πολλές ρωγμές στο εύπεπτο μελόδραμα (με σκιές από «Love Story») που σκηνοθέτησε η κινέζα ηθοποιός Τζόαν Τσεν. (ΗΠΑ, 2000, 96’)