Τηλεπαιχνίδι

«Πάνω κάτω και το βράδυ»

ALPHA, 21.00

Ο Χρήστος Φερεντίνος φέρνει τα «Πάνω Κάτω» και τα Σαββατόβραδα. Στο πρώτο βραδινό επεισόδιο υποδέχεται τον Αχιλλέα και τον Μάρκο της αγαπημένης καθημερινής κωμικής σειράς, «Έλα στη θέση μου». Ο Αποστόλης Τότσικας και ο Μαρίνος Κόνσολος παίρνουν θέση στο πλατό και παίζουν για φιλανθρωπικό σκοπό διεκδικώντας μέχρι και 10.000 ευρώ και επιπλέον 5.000 ευρώ για κάποιον συμπαίκτη τους από την κερκίδα τους.

Ξένες ταινίες

«Λυκόφως» (Twilight)

OPEN, 21.00

Μεταφορά στον κινηματογράφο του πρώτου μυθιστορήματος της τετραλογίας της Στέφανι Μέγερ η οποία ανανέωσε τον μύθο του Κόμη των Καρπαθίων γράφοντας για βρικόλακες που παραμένουν μεν αθάνατοι αλλά δεν πίνουν ανθρώπινο αίμα (παρά μόνο ζώων). Οταν ένας από αυτούς (Ρόμπερτ Πάτινσον) ερωτεύεται μια θνητή (Κρίστεν Στιούαρτ), το αποτέλεσμα είναι ένα από τα πιο όμορφα ερωτικά ρομάντζα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στον αμερικανικό κινηματογράφο, που όμως απέκτησε όχι εξίσου καλές «συνέχειες». (ΗΠΑ, 2009, 130′)

«Η τριλογία της απόκλισης: αφοσίωση» (The divergent series: allegiant)

STAR, 23.10

Το Σικάγο βρίσκεται στα όρια του εμφύλιου πολέμου και η Τρις με τους συντρόφους της, ξεγλιστρούν από τα τείχη της πόλης, κυνηγημένοι από τους στρατιώτες της Έβελιν. Έξω από το Σικάγο για πρώτη φορά στη ζωή τους, οι πέντε ήρωες συναντούν τον Ντέιβιντ, επικεφαλής του Γραφείου για τη Γενετική Υγεία, ο οποίος ξεχωρίζει την Τρις ως «γενετικά αγνή» και της ζητά να τον βοηθήσει στα μυστηριώδη σχέδιά του. Ενώ η Τρις δέχεται ειδική μεταχείριση, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικής τεχνολογίας, που της επιτρέπει να ξαναζήσει την ιστορία της οικογένειάς της, ανακαλύπτει ότι ο Ντέιβιντ σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την εξελιγμένη τεχνολογία, που έχει στη διάθεσή του, για απάνθρωπες πράξεις. Για να επιβιώσει, η Τρις θα έρθει αντιμέτωπη με απίστευτες αποφάσεις θάρρους, αφοσίωσης, θυσίας και αγάπης. Τρίτο μέρος της σειράς Divergent και προτελευταίο πριν το Ascendant του 2017, βασισμένα στο ίδιο βιβλίο, το τελευταίο της τριλογίας από τη Veronica Roth. (ΗΠΑ, 2016, 105’)