• Αναζήτηση
  • ΑΝΤ1: Το νέο πρόγραμμα και οι εκπλήξεις

    Στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» έγινε η παρουσίαση του φετινού προγράμματος του ΑΝΤ1 – Τα δικαιώματα του EURO 2020 στο κανάλι του Αμαρουσίου

    «Είμαστε ένα» είναι και εφέτος το μότο του ΑΝΤ1 και το έκανε πράξη, με έναν πρωτότυπο τρόπο, στην χθεσινή παρουσίαση του προγράμματός του, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

    Το σύνθημα για την έναρξη του νέου προγράμματος δόθηκε σε ιδιαιτέρως φιλική ατμόσφαιρα και έκρυβε πολλές εκπλήξεις.

    Λαμπερά πρόσωπα του καναλιού, παρουσιαστές και πρωταγωνιστές των σειρών, ήταν από νωρίς στα πόστα τους έτοιμοι να υποδεχθούν και να περιποιηθούν τους εκπροσώπους του Τύπου, της διαφημιστικής αγοράς και του επιχειρηματικού κόσμου.

    Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Παπαδάκης και ο Σωτήρης Καλυβάτσης, σε ρόλο παρκαδόρων, κατεύθυναν τα αυτοκίνητα των καλεσμένων. Στην υποδοχή βρέθηκαν ο Νίκος Ρογκάκος, ο Παναγιώτης Στάθης, η Αλεξάνδρα Καϋμένου και η Φωτεινή Γεωργίου.

    Ο Νίκος Χατζηνικολάου, η Φαίη Σκορδά, ο Γιάννης Στάνκογλου, ο Παναγιώτης Μπουγιούρης και ο Τάσος Αρνιακός βρέθηκαν πίσω από την μπάρα και ανέλαβαν να ξεδιψάσουν τους παρευρισκόμενους σερβίροντας τους δροσερά cocktails. Ταυτόχρονα, ανάμεσα στους καλεσμένους κινούνταν ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης, η Ζέτα Δούκα, ο Σάββας Πούμπουρας, ο Θανάσης Πατριαρχέας, η Ντόρα Μακρυγιάννη, η Μαρκέλλα Γιαννάτου, ο Φάνης Λαμπρόπουλος και ο Γιώργος Λέντζας σερβίροντας ποτά και εδέσματα. Την μουσική επιμέλεια της βραδιάς ανέλαβε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

    Τέλος, η Μαρία Μπεκατώρου, η Μαριάννα Τουμασάτου, η Κατερίνα Γερονικολού και η Ιωάννα Ασημακοπούλου σε ρόλους ταξιθετριών συνόδευαν τους καλεσμένους στις θέσεις τους.

    Στόχος η πρωτιά

    Αξιόπιστη ενημέρωση, δυνατή μυθοπλασία και ποιοτική ψυχαγωγία είναι το τρίπτυχο που χαρακτηρίζει το εφετινό πρόγραμμα του σταθμού.

    «Το 2019 ήταν μια χρονιά που επιβεβαίωσε την πεποίθηση μας ότι ο ΑNT1 είναι ηγέτης. Το κοινό μας αντάμειψε γιατί μένουμε πιστοί στις αξίες μας, που 30 χρόνια τώρα υπηρετούμε: ακεραιότητα σε όλες μας τις συνεργασίες, αίσθημα ευθύνης σε ότι παράγουμε, συνέπεια – σταθερότητα στη στρατηγική μας, δημιουργικότητα και ανοιχτό μυαλό στην καθημερινότητά μας με το βλέμμα στο μέλλον, ανθρωπιά στις διαπροσωπικές μας σχέσεις» ανέφερε στην ομιλία της η Γενική Διευθύντρια του ΑΝΤ1 TV, κυρία Στέλλα Λίτου, σχολιάζοντας ότι η σεζόν που ετοίμασαν πιστεύουν ότι θα προσφέρει στο κοινό ένα από τα πιο γεμάτα, ποιοτικά και πολύπλευρα εμπορικά προγράμματα της μακράς πορείας του σταθμού.

    Παράλληλα αναφέρθηκε και στις «επενδύσεις» του ομίλου στο μέλλον με την δημιουργία της Ακαδημίας Σεναρίου αλλά και με την συνεργασία του με την Propagate content με σκοπό την από κοινού ανάπτυξη και συμπαραγωγή νέων format με ελληνικό περιεχόμενο το οποίο θα προωθήσουν στις αγορές του εξωτερικού.

    «Ο στόχος μας για τη σεζόν που ξεκινά είναι ξεκάθαρος: Πρωτιά στην τηλεθέαση και αύξηση του μεριδίου μας σε όλα τα επίπεδα με περεταίρω ενδυνάμωση των στρατηγικών μας συνεργασιών. Oπως έχει δηλώσει και μια προσωπικότητα που εκτιμώ και τυχαίνει να είναι γυναίκα, η κυρία Γλύκατζη Αρβελέρ της οποίας τα λόγια δανείζομαι, στο στόχο μας αυτό, δεν έχουμε δικαίωμα να αποτύχουμε» σημείωσε η κυρία Λίτου.

    Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Chief Revenue Officer ANTENNA Group, κ. Τάσος Μιχαλάκης, ο οποίος απευθυνόμενος στους εκπροσώπους της διαφημιστικής αγοράς ανέφερε, μεταξύ άλλων ότι «μετά από αρκετά χρόνια στον ΑΝΤΕΝΝΑ θα βρείτε όσα ratings κι αν αναζητείτε. Πιστεύουμε απόλυτα ότι η επιτυχία του προγράμματός μας θα σας δώσει σε όγκο GRPS, πλήρη κάλυψη των αναγκών σας σε όλα τα κοινά και σε όλες τις ζώνες».

    Το νέο πρόγραμμα και οι εκπλήξεις

    Τη σκυτάλη πήρε ο Chief Content Officer ANT1 TV, κ. Τζώρτζης Ποφάντης, ο οποίος ξετύλιξε το κατά γενική ομολογία πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα του σταθμού. «Πέρσι τέτοια εποχή, εδώ από το ίδιο βήμα, είχα υποσχεθεί στον Θοδωρή Κυριακού, και όλους τους εργαζόμενους του σταθμού, ότι θα φέρουμε ξανά τον ΑNT1 εκεί που θέλει και του αξίζει να είναι: στην κορυφή και σε κάθε ελληνικό σπίτι. Πιστεύω ότι τα καταφέραμε γιατί αφουγκραστήκαμε τον κόσμο και φτιάξαμε προγράμματα που μας έκαναν να ταυτιστούμε, να γελάσουμε και να συγκινηθούμε», ανέφερε στην αρχή της ομιλίας του.

    Στις μεγάλες εκπλήξεις του προγράμματος είναι η απόκτηση των δικαιωμάτων προβολής του EURO 2020 και η επιστροφή του Νίκου Χατζηνικολάου στη βραδινή ζώνη με το «Ενώπιος Ενωπίω».

    Κατά τα άλλα, η πρωινή ενημέρωση του σταθμού είναι υπόθεση του Γιώργου Παπαδάκη και η πρωινή ψυχαγωγία της Φαίης Σκορδά.

    Τα ηνία του κεντρικού δελτίου κρατά ο Νίκος Χατζηνικολάου, ενώ στα άλλα δελτία του σταθμού η Μαρία Σαράφογλου και η Ρίτσα Μπιζόγλη.

    Τα απογεύματα είναι γυναικεία υπόθεση καθώς επιστρέφουν το «Rouk zouk» για 4η σεζόν με τη Ζέτα Μακρυπούλια και το «Still standing» για 3η σεζόν με τη Μαρία Μπεκατώρου. Παράλληλα, επιστρέφει, για δεύτερη χρονιά, και η δραματική σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα».

    Στη βραδινή ζώνη του σταθμού, παραμένει ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με το «2night show», όμως έρχονται δύο νέες και κάπως διαφορετικές εκπομπές. Το «Μy best friend’s fear» με τον Σάββα Πούμπουρα και το «Football stories» με τον Γιώργο Λέντζα και τον Άγγελο Γιακουμίδη.

    Στο κομμάτι της μυθοπλασίας ο ΑΝΤ1 προσφέρει περισσότερο γέλιο, με την νέα καθημερινή κωμική σειρά «Αν ήμουν πλούσιος», τη 2η σεζόν του «Πέτα τη φριτέζα» και του «Μην ψαρώνεις». Στο πλαίσιο των 30 χρόνων του καναλιού, τον ερχόμενο Ιανουάριο, θα ξανανοίξει τις πόρτες του και το «Καφέ της χαράς».

    «Η αλλαγή στρατηγικής του καναλιού πέρσι, και αυξημένη επένδυση στη μυθοπλασία, δεν ήταν απλώς αλλαγή στη δοσολογία περιεχομένου. Ήταν κι η ανάγκη να παράξουμε τηλεόραση με το βλέμμα προς τα έξω» τόνισε ο Τζώρτζης Ποφάντης, προλογίζοντας το βαρύ πυροβολικό του σταθμού, τις «Αγριες Μέλισσες». «Είναι η σειρά που ευελπιστούμε να ανεβάσει τις απαιτήσεις των τηλεθεατών όσον αφορά τις δραματικές σειρές στην ελληνική τηλεόραση. Άλλωστε, η αποστολή του ΑΝΤ1 στα 30 χρόνια ζωής του, ήταν να προσφέρει μεγάλες και πρωτοπόρες τηλεοπτικές προτάσεις στον Έλληνα τηλεθεατή αλλά και να προωθεί νέες ιδέες και νέους δημιουργούς. Κι αυτήν την αποστολή θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε» σχολίασε.

    Τα Σαββατοκύριακα

    Μετά την καλοκαιρινή τους επιτυχία ο σταθμός αποφάσισε να κρατήσει τον Νίκο Ρογκάκο και τον Παναγιώτη Στάθη στην πρωινή ζώνη, αλλά αυτή του Σαββατοκύριακου, και έτσι οι δύο τους γίνονται «Πρωινοί τύποι».

    Στη συνέχεια η Φωτεινή Γεωργίου συνεχίζει με το «Υγεία πάνω απ’ όλα» όπως και η Ζέτα Δούκα με το «Τhrive».

    Στο κομμάτι της μαγειρικής ο Βασίλης Καλλίδης μας ξεναγεί στις κουζίνες του κόσμου με το «Streat food», ενώ η Ντίνα Νικολάου μας μαθαίνει τα πάντα γύρω από τις ζύμες με το «Dina’s bakery».

    Οσον αφορά τα κυριακάτικα βράδια, στις αρχές Οκτωβρίου, το ολοκαίνουργο «The final four» θα παρουσιάσει η Ζέτα Μακρυπούλια με κριτές τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, την Ελένη Φουρέιρα, τον Μιχάλη Κουινέλη και τον Νίκο Μωραΐτη.

    Τον Φεβρουάριο θα προβληθεί η 6η σεζόν του «Your face sounds familiar» με τη Μαρία Μπεκατώρου.

    Δείτε επίσης
    Media
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk