Ως fake news χαρακτήρισε την ερμηνεία του Θύμιου Λυμπερόπουλου σχετικά με την τροπολογία για τις πληρωμές με κάρτα στα ταξί, ο διευθύνων σύμβουλος της BEAT, κ. Νίκος Δρανδάκης, μιλώντας στην ΕΡΤ1. Επισήμανε μάλιστα ότι δεν υπάρχει καμία ανατροπή για τους συνεργάτες οδηγούς και τους πολίτες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

Σε αντίθεση με όσα υποστήριξε την προηγούμενη εβδομάδα ο επικεφαλής της Ομοσπονδίας των αυτοκινητιστών (ΠΟΕΙΑΤΑ), ο κ. Δρανδάκης εξήγησε ότι η νέα τροπολογία δεν αλλάζει τη λειτουργία της ΒΕΑΤ και τον τρόπο που οι πολίτες πληρώνουν ηλεκτρονικά για τις διαδρομές τους. Υπενθυμίζεται ότι η κόντρα που ξέσπασε την προηγούμενη εβδομάδα αφορούσε τη «μετάφραση» της τροπολογίας ότι απαγορεύεται η είσπραξη κομίστρου από τις εταιρείες διαμεσολάβησης, βάζοντας ουσιαστικά τέλος στην πληρωμή μέσω κάρτας για τους χρήστες αντίστοιχων εφαρμογών.

«Είναι Fake News η ερμηνεία περί απαγόρευσης χρήσης πιστωτικών/ χρεωστικών καρτών μέσω εφαρμογών» είπε από την πλευρά του ο κ. Δρανδάκης, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει ενιαία προμήθεια για τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης σε άλλες χώρες της ΕΕ, όπως ισχυρίζεται ο κ. Λυμπερόπουλος. Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι η ΒΕΑΤ φορολογείται στην Ελλάδα «σε αντίθεση με όσα διαδίδει ο κ. Λυμπερόπουλος» και ότι δεν διαπιστώθηκε καμία παράβαση σε όλους του ελέγχους που έχουν γίνει από την Πολιτεία.

«Η ΒΕΑΤ έχει οδηγήσει τον κ. Λυμπερόπουλο στο δικαστήριο για παρόμοιες δηλώσεις του και έχει προσκομίσει στη δικογραφία όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη νόμιμη λειτουργία της. Επομένως ο κ. Λυμπερόπουλος τα έχει στη διάθεσή του, γνωρίζει πολύ καλά και συνειδητά συνεχίζει να ψεύδεται συκοφαντώντας την εταιρεία» είπε ο επικεφαλής της ΒΕΑΤ.

Με ανακοίνωσή της η εταιρεία την προηγούμενη εβδομάδα εξήγησε ότι η τροπολογία δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τη χρήση καρτών για οδηγούς και επιβάτες της πλατφόρμας, όπως εσφαλμένα διαδόθηκε, χαρακτηρίζοντάς τη μάλιστα ευπρόσδεκτη. «Η ΒΕΑΤ από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της κινείται με γνώμονα την καινοτομία, τη νομιμότητα και τη διαφάνεια και, μάλιστα, έδωσε από νωρίς τη δυνατότητα στους πολίτες να μπορούν με ταχύτητα, αξιοπιστία και ασφάλεια να απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, πληρώνοντας για διαδρομές ταξί με την πιστωτική ή τη χρεωστική τους κάρτα».

Στην ανακοίνωση παραθέτονταν τα εξής επιχειρήματα: «Η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση (τροποποίηση της παραγράφου 9 του άρθρου 12 του Ν.4530/2018) δεν έχει καμία επίπτωση στις δραστηριότητές της BEAT στην Ελλάδα. Αντιθέτως, παραθέτει διευκρινίσεις επί διαδικαστικών θεμάτων που επιβεβαιώνουν ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας της ΒΕΑΤ σε πλήρη συμμόρφωση με την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή φορολογική νομοθεσία και τη νομοθεσία για τις υπηρεσίες πληρωμών- και δεν επιφέρει καμία άμεση αλλαγή ούτε στις σχέσεις της με τους συνεργαζόμενους αυτοκινητιστές, αλλά ούτε και στις νόμιμες υποχρεώσεις τους.

Είμαστε βέβαιοι ότι οποιαδήποτε άλλη αναφορά προς την αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορεί παρά να είναι εσφαλμένη ερμηνεία του νόμου. Η ΒΕΑΤ εφαρμόζει με συνέπεια τους νόμους της χώρας και θα συνεχίσει να δίνει διέξοδο στους αυτοκινητιστές των ταξί στις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους, ακόμα και εάν αυτοί δεν διαθέτουν POS, σε απόλυτη συμμόρφωση με τη νομοθεσία».