Ολα στον βωμό της επικοινωνίας από τον Αλέξη Τσίπρα εν μέσω των απεγνωσμένων προσπαθειών του να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα για την κυβέρνησή του. Στη σκιά των πολύ αρνητικών μηνυμάτων, ακόμα και από «φιλικές» προς τον ΣΥΡΙΖΑ δημοσκοπήσεις, ο Πρωθυπουργός επιχειρεί πολιτικά άλματα στο κενό, αξιοποιώντας όλα σχεδόν τα όπλα που του παρέχει το σύγχρονο πολιτικό μάρκετινγκ, αλλά και οι παλαιές δοκιμασμένες συνταγές των πολιτικών αλλοτινών εποχών.

Από την Κρήτη ο Τσίπρας, διακόπτοντας τις πασχαλιάτικες διακοπές του, κατέφυγε στο κόψιμο κορδελών και δεν τσιγκουνεύτηκε τις υποσχέσεις. Με φόντο τον… «αψύ Σφακιανό» και αρνητικό πρωταγωνιστή της τελευταίας περιόδου, ο Πρωθυπουργός επέλεξε να παίξει πολύ με την εικόνα. Ακόμα και μπροστά στον φακό αστειεύτηκε, παρουσία του περιφερειάρχη Κρήτης και εκ νέου υποψηφίου, υποστηριζόμενου από το ΚΙΝΑΛ και τον ΣΥΡΙΖΑ Σταύρου Αρναουτάκη, για τον… «άθλιο υπουργό» Χρήστο Σπίρτζη που παραδίδει τμήματα σύγχρονων δρόμων, όπως αυτός της Μεσσαράς, κάτι που οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έκαναν.

-Τι καταγράφουν οι μετρήσεις στη Βόρεια Ελλάδα;

-Γιατί το Μαξίμου πριμοδοτεί τον Παύλο Πολάκη στην Κρήτη

-Γιατί επιμένει σε ντιμπέιτ ο ΣΥΡΙΖΑ;

Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση των ΝΕΩΝ της Παρασκευής

Καμπάνια Τσίπρα με παλιές συνταγές